Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#2976757
Zou een gewoon BiaBed niet voldoende zijn? Die kun je ook gewoon met een vochtige doek schoonmaken. Zijn weliswaar ook niet goedkoop, maar in Zweden zijn ze wel voordeliger dan in NL (is een Zweeds merk), dus ik kan er een paar voor je halen als je wilt.

Edit: een Biabed van 100x120 cm in bruin kost omgerekend 98 € in Zweden. Transportkosten in Zweden gratis als je er drie koopt, blijven alleen de verzendkosten Duitsland-NL over, maar 3 Biabedden wegen niet zo veel. Ik zou de bedden naar Kim kunnen sturen, kost 6 euro of zo, kun je ze daar ophalen.
Dit ter info.
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op zo 17 aug 2014, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lida. S
#2976802
Hoi Anne, bedankt voor je aanbod. Ik moet er even over nadenken. Ik ben wel een beetje weg van die andere manden. Ze lijken me ook lekker voor in de hondenhokken in de buitenkennel. Lekker warm en zacht.
Maar waarom zou je ze naar Kim sturen? Het kan toch ook rechtstreeks naar mij?
Door DJ_Doerak_Tucker
#2976803
Ik heb nu zo'n 2 wkn de nep biabedden zooplus, want ook altijd één natte vieze hond hier na de wandeling ::) :biggrin2:. Deze manden zijn ideaal niet duur. Dan koop ik liever over een jaar o.i.d weer deze manden mochten ze lelijk geworden zijn. Dan ben ik net het geld kwijt van 1,5 biabed. (hier ook drie manden dus). Zand eruit, doekje erdoor en klaar.
Door Lil
#2976806
DJ en Doerak schreef: Ik heb nu zo'n 2 wkn de nep biabedden zooplus, want ook altijd één natte vieze hond hier na de wandeling ::) :biggrin2:. Deze manden zijn ideaal niet duur. Dan koop ik liever over een jaar o.i.d weer deze manden mochten ze lelijk geworden zijn. Dan ben ik net het geld kwijt van 1,5 biabed. (hier ook drie manden dus). Zand eruit, doekje erdoor en klaar.
Ik heb een matras van 8 en van 6 jaar oud en ze doen het nog. Koopje!
Door El_Kato
#2976814
Hier na lang wikken en wegen een Jollypaws laten maken. Ideaal mooie kleuren (vond Biabed geen mooie kleuren hebben), makelijk schoon te maken en ze liggen er alle 3 heel graag in  :)

Voor de buiten kennel kan ik me voorstellen dat die hoge rand wel lekker is ivm toch enzo
Door Lida. S
#2976822
De kennel is overdekt, de hondenhokken in de kennel zijn geisoleerd met een goed tocht-schot erin.
De kennel is altijd open, en 's winters liggen ze ook vaak buiten de kennel in de sneeuw.  Het gaat mij vnl om het droogmaken. De dekens/manden ed die ik er nu in heb liggen zijn continue vies en nat. Ik was ze 1x per week, maar dat is gewoon niet genoeg. En vies vind ik nog niet zo erg, maar nat wel.
Laatst gewijzigd door Lida. S op zo 17 aug 2014, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#2976830
DJ en Doerak schreef: Kim woont in DLD, scheelt verzendkosten  ;).
Dat dus. Door de maat passen ze niet in een standaardpakket (toch niet met z'n drieën :D), en dan schieten je verzendkosten de hoogte in. Het standaardpakket 120 x 60 x 60 was al 21 euro. Toen dacht ik: naar Kimmekind is het 5 euro, dat scheelt nogal! En wie weet moet Kim nog wel een keer hoognodig naar de Ikea in Groningen. :P :biggrin2:
Door Lil
#2976846
Lida. S schreef: De kennel is overdekt, de hondenhokken in de kennel zijn geisoleerd met een goed tocht-schot erin.
De kennel is altijd open, en 's winters liggen ze ook vaak buiten de kennel in de sneeuw.  Het gaat mij vnl om het droogmaken. De dekens/manden ed die ik er nu in heb liggen zijn continue vies en nat. Ik was ze 1x per week, maar dat is gewoon niet genoeg. En vies vind ik nog niet zo erg, maar nat wel.
Zowel biabed als die van zooplus hebben stof aan de onderkant! Zodat het ademt en niet schimmelt. Ongeschikt voor een kennel lijkt mij. Je hebt wel van volledig nylon. Lijkt mij geschikter.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2976854
Anne in Duitsland schreef: Dat dus. Door de maat passen ze niet in een standaardpakket (toch niet met z'n drieën :D), en dan schieten je verzendkosten de hoogte in. Het standaardpakket 120 x 60 x 60 was al 21 euro. Toen dacht ik: naar Kimmekind is het 5 euro, dat scheelt nogal! En wie weet moet Kim nog wel een keer hoognodig naar de Ikea in Groningen. :P :biggrin2:
Ik vind het prima!
En inderdaad, we moeten hoognodig weer eens naar de Ikea, weet niet meer hoe de gehaktballetjes smaken  :biggrin2:
Door Lida. S
#2976899
Anne en Kim bedankt voor het meedenken en de service, maar zoals Lil schrijft denk ik ook dat volledig nylon beter is. Bij de voordeur (onder een afdak) heb ik ook een nylon kussen liggen, met een deken erop. Dat blijft redelijk goed. Het moet tegen een stootje kunnen. De honden kunnen de hele dag in het water en door de bagger. Ze duiken dan nat en vies de mand in.
Door Lil
#2976989
Lida. S schreef: Anne en Kim bedankt voor het meedenken en de service, maar zoals Lil schrijft denk ik ook dat volledig nylon beter is. Bij de voordeur (onder een afdak) heb ik ook een nylon kussen liggen, met een deken erop. Dat blijft redelijk goed. Het moet tegen een stootje kunnen. De honden kunnen de hele dag in het water en door de bagger. Ze duiken dan nat en vies de mand in.
Ik wil tzt zo eentje vervangen. De haren blijven erin steken en voor op de slaapkamer te veel lawaai. Maar als ik bij een stortbui vergat het raam te sluiten kon het er goed tegen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door