Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Juul
#2976428
Ik zag hem hier nog niet staan, wellicht ten overvloede, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.



Officieel bericht van dierenkliniek Dier en Dokter
Vanmiddag 14 augustus 2014 zijn twee hondjes overleden doordat ze rattengif of mollengif hebben gegeten. Deze hondjes hebben ‘iets’ opgegeten dat aan de torenweg lag. Niemand kan vertellen of er op andere plaatsen ook nog gif is neergelegd vandaar dat ik het belangrijk vind om u te informeren over deze situatie.
De komende maanden is het niet veilig in het gebied rondom de toren en ook het Mierlose bos is zeker op dit moment niet veilig.
Het is belangrijk dat eigenaren van honden hun dieren goed in de gaten houden en aan de lijn uitlaten.
Als u ziet dat uw hond in dit gebied iets eet of gegeten heeft is het van belang dat u zo snel mogelijk naar onze kliniek komt. Wij hebben alle voorzorgsmaatregelen genomen om direct tot actie over te gaan.
We zullen uw hond direct laten braken en hem een vitamine K injectie toedienen. Hoe eerder dit gebeurt hoe groter de kans op overleven.
Bij honden maar ook bij katten zien we bij dit soort vergiftigingen bloederige diarree, bloedplassen, bloedbraken en plotselinge lusteloosheid.

Dierenarts Bas ten Bruggen Cate
Door inni
#2976444
zielige mensen..............bij herkenning met naam en foto op 't net, de volgende die van die rare ideeen krijgen denken wel twee keer na.
Gebruikersavatar
Door pike
#2976607
Men is duidelijk weer terug van vakantie. Hier is deze week weer een knakworstje gevonden met vishaakje.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2976703
He bah, wat een nare verhalen toch. . Lijkt me echt verschrikkelijk om dan nog 'lekker' met de hond te lopen. .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door