Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2976135
En dat is het enige wat hij zei? Steeds meer honden krijgen vlees, dus zal automatisch het gehalte honden met HD ook vlees eten. Maar goed, het zou kunnen hoor, als ik soms hoor wat mensen aan vlees voeren, dan zou ik niet eens verbaasd zijn als het zo was. Maar ik zou graag in het kader van de onderbouwing wat meer details willen weten. Of dat het percentage met HD in een ras toenemen, of alleen dat de honden nu op vlees HD krijgen en eerder kreeg datzelfde ras het ook op brok. En zolang als er niet met zoiets gekomen wordt valt het voor mij onder dezelfde categorie uitspraken als van een andere DA op feestboek dat honden die barf eten het aan hun schildklier krijgen.
#2976152
Angelique schreef: En dat is het enige wat hij zei? Steeds meer honden krijgen vlees, dus zal automatisch het gehalte honden met HD ook vlees eten. Maar goed, het zou kunnen hoor, als ik soms hoor wat mensen aan vlees voeren, dan zou ik niet eens verbaasd zijn als het zo was. Maar ik zou graag in het kader van de onderbouwing wat meer details willen weten. Of dat het percentage met HD in een ras toenemen, of alleen dat de honden nu op vlees HD krijgen en eerder kreeg datzelfde ras het ook op brok. En zolang als er niet met zoiets gekomen wordt valt het voor mij onder dezelfde categorie uitspraken als van een andere DA op feestboek dat honden die barf eten het aan hun schildklier krijgen.
Je verwoordt precies mijn gedachten. Maar ik ken de beste man "gelukkig"niet. Daarom mijn vraag of hier mensen zijn die contact met hem hebben.
Zo niet dan kan ik hem nog mailen want het is nogal een uitspraak.
#2976154
MargaS schreef: Je verwoordt precies mijn gedachten. Maar ik ken de beste man "gelukkig"niet. Daarom mijn vraag of hier mensen zijn die contact met hem hebben.
Zo niet dan kan ik hem nog mailen want het is nogal een uitspraak.
Weet je, hij staat bekend als "de Bullendokter" dus hij trekt veel zware jongens en meiden zijn kliniek in. Maar goed, dat is rikraaien, eerst details.

Vooralsnog zien we hier op het forum keer op keer hele nette uitslagen bij onze versgevoerde honden.
#2976207
Ik ken Walter natuurlijk ook als E.B eigenaar . Ik weet dat Walter achter Carnibest staat . Een E.B kennis had een epilepsie hond , ook onder behandeling bij Walter en deze hond kreeg ook CB . Ik ken een andere E.B eigenaar waarvan de hond een allergie heeft en ook kvv krijgt ( Darf CB HB en Oervoer ) die is ook patient bij Walter en hij vind dat prima
Toen Noa onze oude tut in 2008 kwam was ze er niet al te best aan toe , en zijn we met haar bij Walter geweest . Gezien Noa haar klachten kwam voeding ook aan de orde
Ik wilde beginnen met kvv . Dat werd o.a CB en HB . Proberen maar zei Walter . In 2009 moesten we met een andere hond bij Walter zijn , Noa was mee en ik kreeg complimenten
Hij vond Noa er zeer goed uitzien , en vroeg me ..... nog steeds kvv ? Ik zei nee , Noa krijgt inmiddels Barf . Noa is op 10,5 jarige leeftijd nog eens bij Walter geweest en ik kreeg weer een compliment . Maar goed er is vlees en vlees , het is maar net waar je voor gaat . En zeker met de wat zwaarder gebouwde rassen moet je niet beknibbelen op goede voeding . En menig E.B eigenaar voert liever kvv dan barf . En we weten allemaal dat je voor een euro weinig kwaliteit kan verwachten . Dus als de man hierop doelt dan heeft hij toch denk ik wel een punt .
#2976242
Angelique schreef: Geen idee, voor mijn eigen gemoedsrust lees ik ze maar niet.
Voor elke dierenartsen fabel die mijn FB vrienden delen, gooi ik er een positieve over rauw voeren op de tijdlijn. ;) Zo heb ik toch al minstens 3 zieltjes gewonnen die de brokken de deur uit hebben gedaan.
Door Ruisje
#2976243
smulpaap schreef: Ik ken Walter natuurlijk ook als E.B eigenaar . Ik weet dat Walter achter Carnibest staat . Een E.B kennis had een epilepsie hond , ook onder behandeling bij Walter en deze hond kreeg ook CB . Ik ken een andere E.B eigenaar waarvan de hond een allergie heeft en ook kvv krijgt ( Darf CB HB en Oervoer ) die is ook patient bij Walter en hij vind dat prima
Toen Noa onze oude tut in 2008 kwam was ze er niet al te best aan toe , en zijn we met haar bij Walter geweest . Gezien Noa haar klachten kwam voeding ook aan de orde
Ik wilde beginnen met kvv . Dat werd o.a CB en HB . Proberen maar zei Walter . In 2009 moesten we met een andere hond bij Walter zijn , Noa was mee en ik kreeg complimenten
Hij vond Noa er zeer goed uitzien , en vroeg me ..... nog steeds kvv ? Ik zei nee , Noa krijgt inmiddels Barf . Noa is op 10,5 jarige leeftijd nog eens bij Walter geweest en ik kreeg weer een compliment . Maar goed er is vlees en vlees , het is maar net waar je voor gaat . En zeker met de wat zwaarder gebouwde rassen moet je niet beknibbelen op goede voeding . En menig E.B eigenaar voert liever kvv dan barf . En we weten allemaal dat je voor een euro weinig kwaliteit kan verwachten . Dus als de man hierop doelt dan heeft hij toch denk ik wel een punt .
O, maar dan hebben we het niet over een "hard core" brokken DA :)

En je hebt gelijk dat er rauw voer en goed rauw voer is!
Ik vraag me weleens af hoe al die mensen die rauw voeren en niet op een forum o.i.d. zitten of lezen dat doen? Weten ze allemaal hoe ze compleet moeten voeren bij zowel kvv als barf? Volgens mij gaat hier best heel wat fout! Dan komen die dieren vroeg of laat bij de DA en wat krijgt dan de schuld bij de brokkenDA... ???
Laatst gewijzigd door Ruisje op za 16 aug 2014, 02:44, 1 keer totaal gewijzigd.
#2976244
Tja...als ik op feestboek zie op fotos wat sommige mensen voeren onder de noemer; mijn hondjes eten rauw. De vraag ik mij af of vers altijd beter is....
De pagina ' Ik voer vers' (zo heet ie dacht ik) staat er vol mee.
Laatst gewijzigd door Berna op zo 17 aug 2014, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door