Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2975911
Vandaag even snel naar de stad, eerst de stad in leuke dingen kijken, aansluitend boodschappen doen. Vergeten om bij de AH te gaan shoppen. Dus geen druifjes *snif*. Toen door naar het winkelcentrum ergens anders in Emmen om verder boodschappen te doen. Van alles ingeslagen, als laatste winkel de jumbo, daarna nog even naar Pets Place voor een paar rollen CB voor Phoebe. Ik blij dat ik zo op tijd klaar was met de boodschappen. Kom ik thuis, groentepakket zouden we eten. Geen groente pakket. Huh? Alles afgezocht in huis. Maar herinner me nu dat we nog meer dingen niet hebben.. Dus ik heb die kar met tas bij Pets Place in de winkel gezet. En ben zonder kar weer weggegaan :(

Volgens mij loopt het mij er nu even bij door :/
#2975930
ws. wel, was vlak voor 6 uur. Denk 15 minuten voor 6.. Dus morgen iets voor 9 ben ik er  :biggrin2:

Straks moet ik briefjes gaan schrijven, wat ik niet vergeten mag als ik boodschappen moet doen. Vooral de kar met boodschappen niet vergeten  :biggrin2: ;D :biggrin2: :-[ :-X :-\
K&D schreef: Wellicht staat ie er nog steeds... :biggrin2:
#2975948
Ja, daar weer een ander briefje voor maken. Hoop echt dat dit tijdelijk is dat ik zo verstrooid ben.

Laten we het er op houden, dat ik gewoon een heel moeilijke week achter de rug heb. Mijn gedachten blijven nu razen, vergeet van alles. Dit is niet het eerste wat ik vergeten ben van de week  :-\
Irta schreef: Als je dan je briefje niet vergeet tenminste :biggrin2:

Maar zonder gekkigheid... wat balen zeg, hopelijk staat ie er morgen gewoon nog :-\
#2976308
Boodschappen zijn boven water, die staan nog netjes in de winkel. Hij heeft de groente in de koeling gelegd en de kar naar achteren gezet, waar niemand er bij kan. echt een briljante actie van mij, overkomt me niet zo snel weer. ook in haast zal ik alles winkel nu naar de auto brengen. Want ik had al zoiets, van als ik die kar nu straks vergeet dan? Toen dacht ik daarop weer: Nou, nee dat zal me niet gebeuren, zo dom ben ik vast niet. Maar we gaan nu alles netjes elke keer naar de auto brengen, zodat we niet weer eens boodschappen kwijt zijn en ons moeten afvragen waar we die gelaten hebben :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door