Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Viking
#2964361
Ik weet wel dat mijn da het er soort van af kan tikken met zijn nagel, maar dan heb je het over kleine stukjes tandsteen en lijkt me niet een complete gebitsreiniging. M.i. gebeurt dit inderdaad alleen maar onder narcose.
#2965542
Martine-Tom schreef: Ik zou het voor een kat niet eens overwegen om het zonder te laten doen.
Ik wel.
Niet als het echt erg is. Maar als het in een beginstadium is, zou ik dat zeker overwegen. Misschien zelfs aanvragen.
Door Martine-Tom
#2965543
pearlsofpassion schreef: Ik wel.
Niet als het echt erg is. Maar als het in een beginstadium is, zou ik dat zeker overwegen. Misschien zelfs aanvragen.
Ja afbikken van wat aanslag maar echt een sanering...neuh dat zou bij mij toch echt gesedeerd gaan.
Door miik
#2975109
Als het niet nodig is zou ik het niet laten doen...
Maar zoals jij het omschrijft is het wel nodig, dus ja, dan zou ik dat wel doen !
Een vies gebit kan voor veel problemen zorgen, de bacterien krijgen ze ook via de bek naar binnen, wat dan weer een extra belasting is voor de nieren enzo.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door