Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door S
#2974986
Ik loop al zo'n lange tijd te twijfelen of ik het zou wagen om eindelijk dat prachtige paar Dubarry's te kopen. Nou las ik hier dat Lizzy een paar (of meerdere?) heeft gehad die zijn ingescheurd!  :o Hebben nog meer mensen die ervaring? Voor zo'n smak geld zou dat toch ècht niet mogen dus nu twijfel ik helemaal. En hoe zit het met de waterdichtheid? Kan je echt langdurig in een diepe plas water ploeteren zonder nat te worden?

En heeft er misschien iemand ervaring met ANWB laarzen (type Dubarry)? Zijn deze even goed waterdicht en comfortabel en warm genoeg in de winter?
Door Esther Q
#2974997
Ik zou ze zo weer willen, maar ik kan ze niet betalen :P Ze waren op den duur wel helemaal uitgedroogd, maar ik liep er echt elke dag op, in de modder, regen, het leer raakte ook beschadigd van de hekken van de kennels en stenen enz. Ik onderhield ze niet, ben ik te lui voor :biggrin2:
Door Esther Q
#2974999
Oh, en anwb laarzen, heb ik zelf niet gehad, maar een doghandler van ons wel, waren al snel stuk van binnen en de zool liet los. Wel warm geloof ik. En werden ook wel heel intensief gebruikt. Maar mijn dubarry's gingen toch wel een stuk langer mee.
Door Lizzy
#2975005
Ik kan ze ook niet betalen, maar ik heb een sponsor (mijn mams) :biggrin2:

Ja, ik durf je niet te adviseren. Je weet dus hoe het mij vergaan is. Mag ik overigens over de garantie van Dubarry dus niet mopperen. Ik heb natuurlijk een nieuw paar gekregen. En het is te vroeg om je te vertellen hoe het daarmee gaat.... Ik denk alleen dat je je Dubarry's dus heel goed moet verzorgen. En als je daar geen zin in hebt, ben je volgens mij beter af met een goedkoper modelletje. Helaas heb ik gewoon de pech dat ik nergens op kan lopen. Ik had Zoo Adventures gekocht (nou ja, gekregen :biggrin2:) en die heb ik nu 3 keer aangehad, ik kan er gewoon niet op lopen. Dus die staan hier reuze schattig te zijn in de hal ::). En echt, een heel kek laarsje, super water dicht!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door S
#2975010
Ja die van Zoo Adventure heeft mijn mama dan weer en die is er heel enthousiast over en wil mij ze ook doen kopen!  :biggrin2: Maar ik vind de Dubarry's tijdlozer en tja die spreken me gewoon meer aan, is meer 'mijn stijl' ahum...  ::)

Zijn de Dubarry's overigens echt wel heel erg waterdicht? Zo lang er geen scheur in zit natuurlijk...  :biggrin2:
Door Lizzy
#2975017
Shanelle schreef: Ja die van Zoo Adventure heeft mijn mama dan weer en die is er heel enthousiast over en wil mij ze ook doen kopen!  :biggrin2: Maar ik vind de Dubarry's tijdlozer en tja die spreken me gewoon meer aan, is meer 'mijn stijl' ahum...  ::)

Zijn de Dubarry's overigens echt wel heel erg waterdicht? Zo lang er geen scheur in zit natuurlijk...  :biggrin2:
Als je het Marije vraagt, zal ze zeggen "nou, nee". Bij mij gaan ze niet lang genoeg mee om je dat te garanderen. Tot nu toe heb ik nog nooit langer dan een jaar met die Dubarry's gedaan dus vooralsnog zeg ik dat ze van "mooi op het terras zitten kwaliteit" zijn.
Gebruikersavatar
Door S
#2975024
Voor de verzorging zou ik ze niet laten staan. Heb een paard en lederen rijlaarzen dus op dat vlak ben ik vrij up-to-date!  :biggrin2:

Waarom komen die beauties nou niet eens gewoon een keer in de aanbieding...?  ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2975035
Ik zou de vragen over levensduur en waterdichtheid stellen aan de producent via mail zodat je de producent op zijn uitspraken kan wijzen wanneer het niet klopt (7:17 BW)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door