Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2974466
Nee dit keer niet op 1 van de honden maar op mijn auto  :-*
Die is nu voor de tweede keer gevr om deel te nemen aan het club blad van de land rover
Eerste keer was na de restauratie en nu een vragen rubriek
Ben best trots hoor op "rovertje" als is het dan van metaal  :P
Met foto's van de auto zelf uiteraard en foto's van mij , dochter en zoon en uiteraard de honden
Komt uit in oktober
Laatst gewijzigd door kiara op do 14 aug 2014, 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2974478
hannabelgje schreef: Ik snap dit topic niet. Daar hoort dan toch een foto in te staan?
1 foto? 1 per perspectief!!!
Gebruikersavatar
Door kiara
#2974518
Ja ja komt nog hoor moet nog even gemaakt worden
Heb nu alleen foto van de auto zelf maar die kennen jullie al denk ik
We gaan proberen 1 grote gezins foto als dat lukt want die moet dan gemaakt worden met de zelfspanner of hoe heet dat, en in het bos lijkt mij wel leuk
Dus even geduld  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#2974565
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


nou geloof dat het gelukt is,zoals je aan de auto kan zien ben ik gek op alles wat met indianen te maken heeft  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door kiara op wo 13 aug 2014, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2974591
geen hoes dat is een roest vrij stalen ring met cover plaat,speciaal laten maken,en wat je nu niet kan zien maar als je remt gaan de oogjes branden van de indiaan,vriendlief was creatief bezig geweest :biggrin2:
Door eelke
#2974596
kiara schreef: geen hoes dat is een roest vrij stalen ring met cover plaat,speciaal laten maken,en wat je nu niet kan zien maar als je remt gaan de oogjes branden van de indiaan,vriendlief was creatief bezig geweest :biggrin2:
Haha echt? Ik zou me rotschrikken als ik achter je rijdt en twijfelen of ik niet aan het hallucineren ben  ;D
kiara schreef: Afbeelding
Da's geen indiaan!

Maar wel leuk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door