Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2974372
Hoi allemaal,

Vandaag een rolletje carnivoer kip ontdooid en nu zie ik overduidelijk groenten erin zitten, maar op de verpakking lees ik dat er alleen kip in zou zitten. Weet iemand of dit gebruikelijk is en mag ik dit dan ook wel voeren aan mijn katten?
#2975164
Hoi, ik geef mijn katten al ongeveer een jaar wekelijks 1 portie Carnivoer kip en 1 portie Carnivoer paard.
Ik heb zelf nog nooit gekleurde stukjes in 1 van beide smaken aangetroffen.
Moet een foutje zijn geweest denk ik, misschien hebben ze ook een hondenversie waar groente in zit en heb je die per ongeluk gekregen.
Als je graag vaker de kip-smaak had willen geven, raad ik je aan om het nogmaals te proberen.
#2975270
Ik heb t ook al werder gehad en nooit iets mis mee; dit waren echt behoorlijke grote stukken groenten. Ook de textuur was afwijkend. De winkelier vroeg me zelf om alles om te ruilen; zij sturen het terug naar Carnivoer en ik zou op de hoogte gehouden worden van de reden. Haaks Barf is het helemaal op dit moment bij de poeties, dus tja, dan krijgen ze dat hè?
#2975285
Wel vervelend, ik hoop dat het 1malig was. Ik heb een soortgelijk probleem met Darf, dus heb Tinlo besteld om uit te proberen.
Maar goed dat ik het weet, ik ga er 's op letten.
Ik geef mijn katten (vooral mijn diabeteskat) ook liever geen groente, kan niet heel veel kwaad, maar nodig hebben ze die koolhydraten niet.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door