Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nicky en Pip
#2974152
Hoi,

Pip heeft weleens slijmpoep zoals op de foto..

We dachten eerst dat het kwam door de kauwbotjes die we wel eens gaven, daarna had ze standaard zachte en soms slijmachtige poep. Hier zijn we al enige tijd mee gestopt, maar toch heeft ze 1x in de zoveel tijd toch weer van die dikke drapperige slijmslierten poep.. Haar normale drollen zijn gewoon donker, goed stevig en klein.

Ze voelt zich verder prima, eet & drinkt goed en speelt zoals gewoonlijk.

Weet iemand waar dit van kan komen?

Afbeelding

Hieronder de link naar de foto aangezien deze nogal klein is..
http://s46.photobucket.com/user/nickyvanstuijvenberg/media/2014-08-13123720_zps25025067.jpg.html

Alvast bedankt!

Groetjes Nicky
Gebruikersavatar
Door pluk
#2974284
Scott heeft dit soort poep bij opwindende/spannende dingen
strand+zee vindt ie super, stuitert de hele tijd op en neer, kan er donder op zeggen dat hij binnen een uur slijmpoep heeft
als we op vakantie gaan heeft ie het de eerste dag meestal ook

verder had ie het laatst ook omdat ie 2 dagen achter elkaar zalm op had (dat doen we dus maar niet meer  :P )

als pup heeft ie het ook een tijd zo nu en dan gehad, zelf nog giardia laten testen (gelukkig negatief), na een probiotica kuurtje ging het een stuk beter
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2974360
Hier had Kay de eerste paar jaren bij opwinding ook idd altijd zachte/slijmerige ontlasting -> de wandelingen waar geen gekke/spannende dingen gebeurde kwamen er keurige harde keuteltjes uit

Kay is eroverheen gegroeid  :)
Gebruikersavatar
Door Nicky en Pip
#2974515
Ik ga nu twijfelen of dat de weerkaatsing van het zonlicht is door het slijm of dat het inderdaad witte puntjes zijn.. Ze is wel 2 weken geleden ontwormd maar zou dat er nu nog uit kunnen komen?
Gebruikersavatar
Door Hope
#2974545
Kim en Casper schreef: Wat zitten er voor witte sliertjes in? Toch geen wormen? ( sorry heb even ingezoomd)
Wat is bp toch een leuk forum. Lekker inzoomen op een foto met een slijmerige hondendrol
;D

Ik zie ook puntjes. Even in de gaten houden zou ik zeggen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door