Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2971806
t is gewoon gissen waar t door komt....
zeewater zou kunnen maar daar zit ie niet iedere dag in en echt zwemmen doet ie er niet omdat ie bang is vd golven.... wel er doorheen rennen......
verven heb ik id gedaan maar daarvoor in huis ook.... en de verf kan niet daar komen waar die stuk is
kwa eten heeft ie wel heel veel gans en zwaan op die weken...
da weet t ook niet.... kan ook door t rennen door hoog gras.... misschien een steek van een mug oid...of een klit waar ie zelf aan heeft zitten klooien...
feit is dat ik het zo triest vind en ik hoop zo dat dit niet zolang gaat duren als de vorige x
Door smulpaap
#2971977
Ooh Ellen wat een ellende weer  :-\ Hopelijk kom je erachter waar dit van komt

Mijn Langharige Hollander kreeg op wat oudere leeftijd last van de combi zand en zout zeewater .
Maar zo erg als op jouw foto was het bij hem gelukkig nooit
De teef , ook een Hollander had nooit last . 
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2972086
ben hier echt blij mee.... vorige x werd t alsmaar erger en nu als zo snel de goede kant op!
Hij is ook een knappe gozer hoor, zit er totaal niet aan!
laat zich rustig wassen, oke fijn vind ie t niet want ligt te kwijlen en te smakken maar doet t toch maar
Gebruikersavatar
Door Hope
#2972096
vanaalst schreef: ben hier echt blij mee.... vorige x werd t alsmaar erger en nu als zo snel de goede kant op!
Hij is ook een knappe gozer hoor, zit er totaal niet aan!
laat zich rustig wassen, oke fijn vind ie t niet want ligt te kwijlen en te smakken maar doet t toch maar
Wat een kanjer!
Hopelijk wordt het nu snel beter en komt het niet weer ergens anders terug.
Door Parelridder
#2972109
vanaalst schreef: (...) Hij is ook een knappe gozer hoor, zit er totaal niet aan!
laat zich rustig wassen, oke fijn vind ie t niet want ligt te kwijlen en te smakken maar doet t toch maar
Wat een bikkel! :-*
Ontroerend als ze zich zo ontzettend vermannen, in het volle vertrouwen dat je hem helpt, ook al voelt dat aanvankelijk nog niet zo.
Super goed te zien dat hij zo snel weer hersteld!!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2972250
Lizzy schreef: Zo! Dat ziet er al een stuk beter en rustiger uit zeg! Kan het niet gewoon een broeierige plek zijn geweest..? (door de warmte dus).
zou ook nog kunnen hoor!
wie zou t zeggen... wel een smerige broeiplek zag er niet uit, pusserig
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door