Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2973422
Ja Pauline, kan het heel goed zien.
Fijn te zien dat Joep ondanks zijn handicap zijn temperament behoudt!!
Ik heb er ook zo eentje. Ik ga iedere middag wandelen in het bos en na  afloop mag ze altijd spelen met andere honden op een grasveld.
Daar doet ze niet anders dan graven en maakt ongelooflijk diepe kuilen. Heb ze laatst een keer dicht gegooid omdat er mensen waren die erin gevallen waren.  :biggrin2: Andere honden jaagt ze eruit, hoe groot die zijn maakt niks uit, haha.
Zal er vanmiddag ook eens een filmpje van maken en hier laten zien.
#2973448
Ja er zit zeker vooruitgang in!! Hij heeft nog geen reflexen in zijn voetjes, dus als hij probeert te staan of lopen loopt hij op omgeklapte pootjes. Ziet er zielig uit, maar hij is razendsnel ermee. Vanmiddag heeft hij voor de eerste keer in bijna 8 weken weer eens staan bedelen!! En stom genoeg vind ik dat een geweldig vooruitgang. Tot vandaag bleef hij in de keuken liggen als wij aan het eten waren. Vanmiddag kwam hij naar de kamer om zijn portie op te eisen.

Edit: het gravende fanatiekelingetje op de achtergrond is Abbey.
Laatst gewijzigd door Pauline op di 12 aug 2014, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door