Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2972964
Halloooooo allemaal! We zijn weer thuis!  8)

Zweden was fantastisch. Maar dat wisten we al. Wat een prachtig land is het toch.
Ik heb heel veel foto's gemaakt, die houden jullie nog even tegoed, ik moet ze eerst zelf nog uitzoeken  :-X

Het was een vakantie om onze survival-skills te testen  :biggrin2: We begonnen zonder water, er zat een wespennest in de schuur, en het was 36 graden buiten :o Maar al snel was alles opgelost (behalve het weer) en konden we heerlijk genieten! Een tijd later liep er ineens een muis door de keuken, ook gezellig  :biggrin2: Maar ook dat probleempje werd snel opgelost  :knuppel2:
Wel bleef het ontzettend warm, en ik had gewoon ook mijn winterjas meegenomen voor het koude noorden  ::) :crazy2:
Maar aan het eind van de vakantie konden we concluderen dat we best Zweden-proof zijn! We gaan dus meteen bij de eerste gelegenheid weer terug  :biggrin2:

We hebben in een meer gezwommen, gewandeld, gevist, een waterval beklommen (aan de zijkant  :biggrin2:), we zijn naar de dierentuin geweest, naar het zwembad, de Ikea ( :D) en nog veel meer leuke dingen. Zelfs ook dagen alleen maar spelletjes gedaan met de kiddies. Echt een heerlijke vakantie!

Nou weer back to reality, ik moet er nog even aan wennen hoor. Maar fijn om alle dieren weer om ons heen te hebben  :)
Ik mis Zweden nu alweer...  :'(

Het kan niet anders dan dat ik een heleboel gemist heb hier, kunnen jullie me bijpraten over de belangrijkste dingen?

Ik heb jullie behoorlijk gemist!!!  :-* :-* :-*
Door Mowgli
#2972980
Welkom terug :) Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hadden. dat wespennest had Anne in D. vast voor jullie laten hangen  ::) Schiet je wel op met die feauteaus????
Door smulpaap
#2972997
Nou halloooow  :D :-*
Fijn dat je er weer bent  :-* En zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad . En ja als je van het land houd dan is het schitterend mooi
En ja het kan ook warm zijn daar . Wij hebben Zweden eens op het fietsje gedaan ...... 20 dagen regen en drie dagen zon
Dus dat kan ook  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973002
smulpaap schreef: Nou halloooow  :D :-*
Fijn dat je er weer bent  :-* En zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad . En ja als je van het land houd dan is het schitterend mooi
En ja het kan ook warm zijn daar . Wij hebben Zweden eens op het fietsje gedaan ...... 20 dagen regen en drie dagen zon
Dus dat kan ook  :biggrin2:
Zweden op de fiets?  :o
Respect!  :worthy: :worthy: :worthy:
:biggrin2:
Door Mandarijn
#2973004
Welkom terug!!! En zoals Eelke schreef over zon, regen, zon en nog meer regen. Was een goede samenvatting, alleen ontbreekt er een klein detail: heel veel water en wateroverlast op sommige plekken in Nederland en België. Dus we hebben op veel plekken geen water moeten geven aan planten en tuintjes.
Door Martine-Tom
#2973013
Kim_S....wie is dat?
Ik kende wel een Kim die hier vaak kwam, maar dat is al zooo lang geleden...
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2973024
Martine-Tom schreef: Kim_S....wie is dat?
Ik kende wel een Kim die hier vaak kwam, maar dat is al zooo lang geleden...
;D ;D ;D

Ja, die hoort in het "Hoe zou het zijn met...."-topic.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2973038
Martine-Tom schreef: Kim_S....wie is dat?
Ik kende wel een Kim die hier vaak kwam, maar dat is al zooo lang geleden...
-Saskia- schreef: ;D ;D ;D

Ja, die hoort in het "Hoe zou het zijn met...."-topic.
Ik leef nog  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door