Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2972917
Mijn wasautomaat is het aan het begeven en nu ben ik op zoek naar wat anders. De automaat die ik nu heb kan 5,5 kg aan en ik zou wel een wat grotere willen, met ook wat meer mogelijkheden, Maar ja, dat kost allemaal wel extra. Ik heb vanmiddag zitten dubben over de Siemens WM16Y541 iSensoric, ook al omdat hij een speciale instelling heeft voor outdoorkleding en omdat hij heel zuinig is en precies meet hoeveel water hij moet gebruiken bij elke was. Al met al vind ik het een heel gedoe om een beslissing te nemen.............
Wat hebben jullie en waarom?
Laatst gewijzigd door Tanna op vr 15 aug 2014, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Tanna
#2972929
hannabelgje schreef: Wat is je budget?
Dat weet ik nog niet precies, ik ben vandaag van 499,- naar 649,- en uiteindelijk naar 849,- gegaan ::) :o, alhoewel ik niet van plan was veel uit te geven. Die laatste prijs vind ik wel ver gaan, maar je weet maar nooit!
Laatst gewijzigd door Tanna op di 12 aug 2014, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2972976
eelke schreef: Ik heb nog een i love Siemens tshirt! Iets voor jou dan?
:biggrin2: Er zijn mensen in mijn omgeving die dat héél graag als onderdeel van mijn garderobe zouden willen zien. Ik pas even, maar veel dank!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2972982
eelke schreef: Als je er een emmer water over kiept zou ie nog best sexy zijn ook denk ik!

Maar fijn, dan heb ik nog een verf tshirt extra  :biggrin2:
We zien binnenkort de foto's wel.  :P
Door Tanna
#2973028
*Marga* schreef: Vanmiddag heeft mijn dochter voor een indesit gekozen een bovenlader.

Helaas weinig budget dus ging voor een van 355 euro. :-\
Ook al is ie niet duur, dan nog kan ie best lang meegaan, hoor. De automaat die het bij mij nu begeeft is een goedkope bovenlader Whirlpool en daar heb ik ruim 12 jaar mee gedaan, met elke week 4 á 5 wassen.
Laatst gewijzigd door Tanna op di 12 aug 2014, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2973086
Een laadvermogen van 7 kilo is best handig. Maar nu we met z'n tweetjes zijn heb ik niet zo heel vaak meer zo'n volle trommel. Moet echt sparen om 'em dan vol te krijgen.  :-\
De volgende wasmasjien gaat waarschijnlijk ook weer kleiner worden.
*knock on wood*  Heb nu bijna 9 jaar een LG en die loopt op z'n eind.

Succes met je keuze.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door