Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2972899
Na anderhalf jaar Ww,kan ik volgende week aan de slag in het taxi leerling vervoer.
Moet nog aan het idee wennen want het is voor mij een compleet andere branche,maar we gaan het proberen!

Toch wel blij als ik weer "gewoon" salaris verdien.  :)
Gebruikersavatar
Door Zev
#2972902
Gefeliciteerd!
Lekker gevoel geeft dat na zoveel tijd he? Ik zit nu in mijn 3e werkweek na bijna 2 jaar thuis  :)
Bovendien ben ik voor donderdag uitgenodigd bij een ander bedrijf waar ik waarschijnlijk wel meer kan verdienen (zit nu 10 cent boven minimumloon), dus er zit zomaar schot in!
Ik wens je veel plezier!
Door **Jolanda**
#2972907
Gefeliciteerd!!
Het zal zeker fijn zijn wanneer je je eigen geld verdient!

Even een vraagje; heb je voor chauffeur/chauffeuse op leerlingenvervoer geen chauffeur en/of taxipas nodig?
Door smulpaap
#2972908
Gefeliciteerd Inge  ;)
En volgens mij ben je ook niet piepjong meer ?
Ik heb je hier eens voorbij zien komen op een foto
Hopelijk gaat het je goed bevallen , sukses !
Gebruikersavatar
Door joel
#2972920
Gefeliciteerd,  heerlijk om weer ah werk te kunnen lijkt me, en het lijkt mij best leuk, als jewde leerlingen een beetje kentt met de tijd..
Succes! !
Door inge58
#2972955
**Jolanda** schreef: Gefeliciteerd!!
Het zal zeker fijn zijn wanneer je je eigen geld verdient!

Even een vraagje; heb je voor chauffeur/chauffeuse op leerlingenvervoer geen chauffeur en/of taxipas nodig?
Ja toch wel,ik heb een volledige taxipas,maar voor zgn contract vervoer heb je een beperkte taxi opleiding.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door