Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Anneke B
#2972910
Mijn hond van negen jaar eet al jaren kvv.Alle merken en diersoorten,alleen geen rund en kip.Ze heeft beginnend hartfalen en nu heb ik gelezen dat het goed is om een hond met hartfalen een extra multivitamine te geven.Dat moet goed voor het hart zijn.Wel een soort wat speciaal voor dieren is.
Nu is mijn vraag of ik dat mag geven bij kvv.
Ik geef Bandit en Carnibest en haaksbarf en all Animalen degomeat.
Weet iemand of dit mag.
Door smulpaap
#2972967
Oude(re) honden kunnen voedingsstoffen soms moeilijker ( optimaal) opnemen .
En om die reden adviseren holistisch of pro-rauw dierenartsen weleens om een multivitamine toe te voegen aan de voeding
Er zijn een aantal goede merken op de markt .
Ik ga me verder niet wagen aan een antwoord ten aanzien van jouw hond . Omdat ik denk dat dit ziektebeeld maatwerk is voor een holistisch d.a
Ik lees wel dat je voldoende afwisselt en  goede merken kvv voert
Ik kan je wel een link geven . Van Bandit . Je zou je vraag voor kunnen leggen aan Huub v/d Lang of aan Tannetje Koning ( Tannetje is d.a )

http://www.banditvoeding.nl/contact.htm
Door hamada
#2974399
Hier kregen de hartpatientjes in ieder geval rauw voer en verder toegevoegd vit. Q10, visolie met vit. E. Evt. Kan taurine,l-carnithine ook. Kijk evt. Op www.dogaware.com bij heartproblems voor aanvullende info. Overigens stonden onze honden met hartproblemen wel onder controle van dr. Mandigers en kregen ze ook hun reguliere medicatie.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door