Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2972382
Ik heb verleden jaar een tennisarm opgelopen althans dat denkt de ha
Eigen schuld speelde voor poppey moest zonodig een auping spiraal van de bovenste verdieping naar beneden hebben, en toen voelde ik ook een soort knak
Maar goed lang last van gehad , arm zoveel mogenlijk ontlasten en diclofinac slikken, en smeerde er een zalf op voor spieren en rek verband, na maanden was het over
Dacht ik dus, nu weer vreselijk last ( en nee geen zware gekke dingen gedaan)
Nu weer in rekverband en zo nu en dan een warmte compres erop en de Roode tijgerbalsem ( waar mijn huid niet tegen kan) maar het helpt geen zak
Ik slik voor mijn rug morfine dus best zware pijnstilling maar de pijn gaat er gewoon doorheen
Ik heb het vooral als je arm naast je lichaam hangt met bv wandelen met de honden
Ik zag net ook dat die arm op die plek dikker is soort ei erop en warmer als de onderkant van die arm
Het zit dus bovenop net iets voorbij je elleboog richting pols
Weet iemand nog iets wat ik kan doen? Het doet zo verdomde pijn
Door K&D
#2972444
Heb je zo'n elleboogbrace? Die helpen om de druk op de pees te veranderen en dan is de pijn een stuk minder.
Verder zou ik met zoveel last inderdaad langs de HA gaan.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2972537
zo'n brace heb ik niet en zijn zo duur,ik denk dat ik toch maar weer het haasje ben voor de dokter,maar dacht misschien iemand nog een tip heeft :-[
Ik haat dokters nl nou ja wat ze gaan doen dan  :nerves:

En rita kusje is aangekomen misschien helpt het vannacht  ;)
Geloof dat ik mij maar is moet aanmelden bij een wonder dokter om overgebakken te worden,komt steeds meer bij  :-[
Door Ruisje
#2972546
Lijkt meer op een slijmbeursontsteking! Google maar 'ns. Ook het warme duidt op een ontsteking.
Ik zou morgen inderdaad een afspraak met de HA maken.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2972564
o verleden jaar toen het begon zei de ha tennisarm,maar toen was het niet dik,ga morgen bellen hoop alleen dat hij terug is van vakantie,anders krijg je weer een ander en dat vind ik nou helemaal niet prettig,maar dit is ook niet prettig (zachtjes uitgedrukt) en het gekke is aan de linker arm terwijl ik rechts ben,zelfs gewoon een simpel aanrecht doekje beetje uitknijpen doet al vreselijk pijn  :-[
Gebruikersavatar
Door Neally
#2972603
Dat leest als een ontsteking.
Naar de ha. en een verwijzing naar een fysio vragen en echt elke dag de oefeningen doen die je mee krijgt.
Stretchen van de spieren. Ook als het pijn doet. Niet met veel kracht. Als je je arm uitstrekt, maakt je een vuist van je hand en
laat je je hand als het ware naar beneden hangen.
Je arm omdraaien, binnenzijde arm omhoog, en dan je hand in een vuist naar je toetrekken. Af en toe een koelkompres erop.
Niet met kracht maar zover het gaat.
Proberen omdat een keer of 20 per dag te doen. Bewegen zal pijnlijk zijn, niet bewegen maakt t erger.
Boodschappentassen dragen en doekjes uitknijpen even overlaten aan een ander.
Sterkte ermee. Wel echt naar de dokter gaan hoor.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2972645
Nou ik heb zo veel mazzel in mijn leven dat is ongelooflijk
Huisarts is op vakantie tot de 17 de
Waarneming alleen voor spoed gevallen  :'(
En wat jij zegt die oefening dat doet gruwelijk pijn!
En ja tassen sjouwen en doekjes etc  iemand anders ??
Is er wel maar te verdomd om te helpen fijn hoor allemaal
Heb nog in de kast gevonden een soort rek ding doe je je arm doorheen en dan met klitten band vast zit heel strak geeft wel steun, ik weet het niet meer
Wat mij ook al tijdje opvalt als ik in bed lig en lig meestal op mijn zij en dan met arm onder je kussen dan gaat die arm na min of 5 tintelen geen gevoel meer in vingers slapen dus of hoe leg je dat uit
Lijkt wel of er een zenuw klem zit, andere arm met dezelfde houding heeft dat niet
Vreemd hoor
Gebruikersavatar
Door kiara
#2972649
Ha toch een afspraak weten los te peuteren was wel beetje moeilijk maar kan om half 11 komen
Door coby.p
#2972660
ow, san, jij eeuwige pechvogel, nu dat weer.
had een pols brace voor je gehad, maar helaas, heb je niks aan.
fijn, dat je toch terecht kan bij de HA,
we horen het wel.
Door K&D
#2972662
Ik heb de brace van manlief gevonden. Die mag je wel lenen. Het is een eenvoudig ding, maar het verlicht wel. Stuur me maar ff via pm je adres als je het wilt proberen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2972694
Nou ben geweest en ja hoor ontsteking tennisarm
Mag niks bovenhands tillen zelfs geen kopje
Pijnstilling heb ik al ( morfine voor mijn rug) helpt geen zak voor die arm
Dat tintelen is ook normaal beeld, moet het koelen en zei van de brache die ik mag lenen en dat is wel goed, 2 weken aankijken en dan terug naar eigen ha en dan evt prik erin  :-X
Nou denk niet dat ik dat doe ik haat prikken
Dus al met al geen zak opgeschoten  :'(
Door K&D
#2972700
Je zou eigenlijk iets ontstekingsremmend moeten slikken (een NSAID) maar ik weet niet of dat mag met morfine?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door