Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door karin2
#2969104
help Diesel bloed ineens uit zijn piemel  :-\ heeft geen puspiemel heeft geen pijn
iemand enig idee <, zit er ook niet aan te likken ofzo
Door karin2
#2969117
Bij nader onderzoek is het puntje van zijn piemel rood (waarschijnlijk geirriteerd Titou zit hem heel den tijd te berijden  >:( en te likken  :puke:
't was helder bloed . is nu gestopt ik hou voor de zekerheid zijn urine in't oog 8 pfieuw (ik was ff in paniek  :-[  )
Door karin2
#2971951
Lil schreef: Goed opletten kan op prostaat problemen duiden als er bloed uit komt.
bij een hond van 11 maanden oud ?
Door Kim en Casper
#2972000
Voorhuidontsteking begint vaaknin de puberteit ( hormonen) geeft groenige druppels en kan bloed meegeven. Meestal vind je niet veel druppels omdat ze dit zelf schoonlikken. Dus bij erg veel likken, groene druppels en bloed zou t voorhuidsontsteking kunnen zijn. Komt heel veel voor
Door karin2
#2972592
Nu al een paar dagen geen bloed meer gezien , wij verbiedden titou ook om hem te berijden en te likken !pff heb er een dagtaak aan  >:(

Als Diesel naast me op de bank ligt te slapen geen pus ofzo te zien .

de planning is om Titou te laten castreren want dit is echt om mottig van te worden de godganse dag loopt ie Diesel te berijden : roep ik diesel bij me springt hij erop , wij verbieden dat heel streng maar hij blijft aan de gang  >:( >:( >:( Diesel wordt ouder nu en begint nu meer van zich af te bijten (heel erg rustig grommetje en lichte dreiging ,) Diesel bijt Titou zo in tweeen moest ie willen maar hij is jonger en heeft nog respect voor Titou
Door Lil
#2972602
karin2 schreef: bij een hond van 11 maanden oud ?
Bij honden die overlopen van de hormonen. in tegenstelling tot bij mensen waar je ouder bent, zijn het meestal jonge honden (11 maanden is heel jong, 2 a 3 jaar is normaal en mijn Boris was met 4,5 jaar heel oud voor dergelijke klachten).
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3292465
Jacy heeft hier ook ineens last van. Mijn ouders zijn veel bij ons geweest om te klussen en hun honden zijn loops.
Wat kan ik nu het beste doen? Ik ben gisteren begonnen met uitspoelen met kamillethee en voor het slapen gaan heb ik er een dotje vitramil in gedaan. Maandag meteen naar DA of zo door en even aankijken? Ik moet morgen wel weer werken dus kan ook even een urinestripje meenemen en kijken wat ik vind. .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door