Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2972579
Vorige week maandag met 2 dames naar Jannemarie geweest (osteopaat) Whisper had sinds een week weer pijn in haar nek, kaak/ schouder. En het was best wel erg vond ik, maar Jannemarie was met vakantie. Meteen de eerste dag dat ze terug was mochten we 's avonds om 8 uur komen.

Afbeelding

Afbeelding
Whisper liet Jannemarie haar gang gaan, helemaal relaxed.  Nadat Jannemarie haar wat in het oor fluisterde, liet ze Jannemarie haar gang gaan.  Jannemarie kon daarom haar helemaal behandelen. Zoveel had ze nog nooit achter elkaar gedaan bij Whisper, ze liet het zo makkelijk toe.

Afbeelding
Nadien lag ze breeduit te snurken. Eindelijk pijnvrij! Heerlijk om te zien. Het gaat nu ook steeds nog goed met Whisper. Voorheen had ze al snel weer een warme plek tussen de schouderbladen, maar dit keer niet. Ze voelt zich goed, ze voelt zich happy en probeert mij steeds uit te dagen om te spelen.

Phoebe mocht ook mee. Phoebe's klachten, een enorme benauwdheid de laatste week met die warmte. De benauwdheid kwam bij haar niet van de longen. In de hoop dat het van het middenrif kwam, heb ik haar ook meegenomen naar Jannemarie. Had geen afspraak voor haar, maar omdat de benauwdheid erger werd, heb ik het er op gegokt. Nadat Whisper klaar was, mocht ook Phoebe op tafel. Phoebe had alleen van het goede leven wat ze had wat dingetjes her en der vastzitten. Dus niet het middenrif. Ze heeft Phoebe dus helemaal even onder handen genomen. En op het eind van de behandeling, kon Phoebe eindelijk normaal doorademen. Inmiddels is het nog steeds zo dat ze het amper nog benauwd heeft. Soms even, maar dat trekt weer weg. Ik denk dat deze benauwdheid uit de neusrug komt die wat geïrriteerd is door jeuk. Per toeval kwam ik er achter dat de Q10 handcreme die ik altijd bij de bestelling van hun supplementen krijg, de jeuk rondom de neus weghaalt en die likt ze niet af. Als je honingzalf doet, dan wordt het alleen maar erger omdat ze die lekker vind en blijft likken  :-\ De dames voelen zich weer als nieuw! Gelukkig. Even relaxen voor mij. Was best weer een spannende tijd.


Afbeelding
Phoebe's eerste keer Osteopathie, wat ze daar nu van moest denken? ;)

Afbeelding
Afwachten dan maar!

Afbeelding
Zzzzzzzzzz nou euh is wel goed bevallen geloof ik :)
Door charmed
#2972658
Phoebe is normaliter altijd hyperactief, ze had ook eerst eigenlijk geen tijd om op tafel te gaan. Ondanks dat ze voor de behandeling ook wat lag weg te dommelen. Maar zo ineens wat ze in een diepe slaap verzonken. Toen werd er lawaai gemaakt toen deed ze nog een oogje los om te kijken, maar die zakte direct weer dicht. Normaal is het oog los en springen maar. Op naar de vrijheid. Heel leuk om de dames zo te zien reageren.
Door charmed
#2972881
Die luxe kunnen wij ook hebben, als er geen haast bij is. Ik wilde met de benauwdheid van Phoebe en de pijn van Whisper niet te lang wachten. Ook hier is ze al een paar maal aan huis geweest :) Idd Luxe :)
Tanna schreef: Heerlijk, zo'n behandeling! Onze hond moet deze maand ook weer, wij krijgen de osteopaat op huisbezoek, heel luxe.
Door Tanna
#2972928
charmed schreef: Die luxe kunnen wij ook hebben, als er geen haast bij is. Ik wilde met de benauwdheid van Phoebe en de pijn van Whisper niet te lang wachten. Ook hier is ze al een paar maal aan huis geweest :) Idd Luxe :)
Bij de osteopaat die bij ons komt is het op zich niet zo'n luxe, ze reist elke week het hele land door en heeft veel klanten in Noord- en Zuid-Holland, waardoor we meestal heel snel een afspraak hebben. En het kost niet meer dan een behandeling bij haar in de praktijk.
Heerlijk hè, dat je dier zo goed behandeld kan worden?
Door charmed
#2973179
Ze kan het hier ook wel steeds inplannen dat ze langs komt. Maar dan moet het mij ook precies uitkomen. :)

Ja vind het heerlijk om mijn honden zo te zien opknappen al tijdens een behandeling. Zo relaxed als ze er dan bij liggen. Om jaloers op te worden. Hetzelfde geld voor honden die fysio nodig hebben. Die liggen er ook altijd zo relaxed bij :)

Tanna schreef: Bij de osteopaat die bij ons komt is het op zich niet zo'n luxe, ze reist elke week het hele land door en heeft veel klanten in Noord- en Zuid-Holland, waardoor we meestal heel snel een afspraak hebben. En het kost niet meer dan een behandeling bij haar in de praktijk.
Heerlijk hè, dat je dier zo goed behandeld kan worden?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door