Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Leonike
#2970710
Waarin laten jullie de kg-rollen kvv ontdooien?
Nu ligt het op een bord in de koelkast, maar neemt zoveel plek in.
Ik zoek eigenlijk een bak/vorm waar precies zo'n 1kg-rol in past.
Iemand tips?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2970727
Een rubberen
Kilo rollen zijn net iets groter dan een bakblik en een rubberen geeft ietsje mee, dan passen die uitsteekseltjes er ook in. 10 minuten op het aanrecht en bevroren het plastic eraf halen werkt ook prettig
Door M@rina
#2970728
Ik voer een aantal verschillende merken kvv en er is geen enkele rol even groot, de één is lang en smal de ander kort en dik en alles er tussen in. Ik zet ze dus gewoon in een vershoud bak in de koelkast. Het past eigenoijk nooit 100% :D
Gebruikersavatar
Door S
#2970769
Ik ben bij de action zo'n 2 bakjes met deksel gaan halen. Grote worsten passen er niet helemaal in, maar aangezien ze dan schuin steken, loopt het 'nat' er dan wel in en blijft de boel netjes.

Sommige winkels verkopen overigens ook van die lange, rechtopstaande voorraaddozen, misschien heeft de Ikea ze zelfs wel?

Edit: zoiets dus: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20112544/
Laatst gewijzigd door S op do 07 aug 2014, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#2970782
Ik gebruikte indertijd een kunststof ontbijtkoektrommel daar paste precies een 1 kg rol in . Deksel erop en klaar
Geen geknoei verder in de koelkast ., hij paste prima . Ik voerde o.a Carnibest en Haaksbarf
Door keetje
#2971288
Zo'n langwerpige met clipdeksel voor de rollen. (Heb ik in een ver verleden eens bij Carnibest gekocht, nagenoeg alle rollen passen erin. Meteen bevroren of na even wat ontdooien. Voor de vierkante varianten heb ik een vierkante clipdoos. Passen bijv 4 darf plakken in.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2971290
Gewoon in van die grote diepvries dozen bij de blokker
Ook makkelijk schoonmaken, die met blauwe deksel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door