Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Exect
#2970880
Hallo Ik ben weer op de site. :D omdat ik weer een nieuwe hond heb.. American bully.pup nu 4 maanden.. volgens zeggen zeer gevoelig voor allergie .dit ras.zoals veel bullachtige rassen>?? .. Ik heb totaal geen last ... maar ik ken er die hebben veel huidproblemen.. ok dit ter zaken..

maar ik heb een vraag en ik kan het niet vinden op Barfplaats ..
vraag..  omdat ik in Thailand woon kan ik gemakkelijk aan kokosnoten komen.. ,, nu heb ik via via te horen gekregen dat kokos olie/melk super is voor allergie of gewoon voor de vacht enz enz..

dank henk te Thailand
Door Lizzy
#2970906
Exect schreef: Hallo Ik ben weer op de site. :D omdat ik weer een nieuwe hond heb.. American bully.pup nu 4 maanden.. volgens zeggen zeer gevoelig voor allergie .dit ras.zoals veel bullachtige rassen>?? .. Ik heb totaal geen last ... maar ik ken er die hebben veel huidproblemen.. ok dit ter zaken..
Nee, honden van 4 maanden hebben ook eigenlijk in de regel nooit last van allergieen. Dat komt tussen de 6 maanden en 3 jaar. Als het komt. Het kan, dat je ras behept is met een overgevoeligheid voor atopische dermatitis. Laten we hopen dat jouw pup geen last krijgt!
maar ik heb een vraag en ik kan het niet vinden op Barfplaats ..
vraag..  omdat ik in Thailand woon kan ik gemakkelijk aan kokosnoten komen.. ,, nu heb ik via via te horen gekregen dat kokos olie/melk super is voor allergie of gewoon voor de vacht enz enz..

dank henk te Thailand
Ja kokosolie/kokos is geweldig voor de huid. Maar ik denk niet dat je kokosolie kunt geven en dan kunt denken dat een genetische gevoeligheid daarmee uitgewist kan worden. Neemt niet weg dat je gerust kokos(olie) kunt geven aan je pup!
Door Exect
#2970910
Dank.
Hoop ook dat hij vrij is.... het eten zal altijd bijdrage/helpen toch.. /?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door