Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#2970565
In verband met het graven van Noortje in de tuin, denk ik er over om een zandbak voor haar neer te zetten. Zijn hier mensen met een zandbak voor hun hond?
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2970591
Sher schreef: In verband met het graven van Noortje in de tuin, denk ik er over om een zandbak voor haar neer te zetten. Zijn hier mensen met een zandbak voor hun hond?
Ik ben in het gelukkige bezit van een flinke (vaste) zandbak in de tuin van mijn werk. De honden vinden het geweldig om door heen te rennen en af en toe te graven (en soms te poepen  :-X)  Maar de plant borders precies naast de tegels graaft geloof ik toch lekkerder  ::)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2970595
Sarah5 schreef: Ik ben in het gelukkige bezit van een flinke (vaste) zandbak in de tuin van mijn werk. De honden vinden het geweldig om door heen te rennen en af en toe te graven (en soms te poepen  :-X)  Maar de plant borders precies naast de tegels graaft geloof ik toch lekkerder  ::)


Daar ligt een schat  8)

En On topic  ::)

Ik denk dat een deel van het graven als doel heeft iets opgraven of ergens naar de ken te graven.
Bij mij zijn er favoriete plekken in de tuin en ook 'vreemde' honden graven daar graag.
Dus ik denk dat een zandbak het probleem niet oplost  ;)
Gebruikersavatar
Door Sher
#2970597
Het was een suggestie van de hondentrainer, volgens haar zou het kunnen helpen.  :-\
Door zurca
#2970598
Hier hebben de honden een zandbak :-[ :biggrin2:
Er wordt hier in de tuin niet gegraven, in de zandbak des te meer.....Moet daar wel eerlijk bijzeggen dat de honden hier nooit de neiging hebben gehad om in de tuin te graven. Dus ik weet niet of het hebben van een zandbak voorkomt dat je plantjes opgegraven worden. Ziggy wil alleen als ze ze schijnzwanger is en niet bij de zandbak kan in een ander deel van de tuin graven.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2970698
Sher schreef: Het was een suggestie van de hondentrainer, volgens haar zou het kunnen helpen.  :-\
Weet niet of ze vaste plek heeft met graven in de tuin maar anders op die plek de zandbak neerzetten?
Vind het ook geen vreemde gedachte dat het KAN helpen omdat er dan plek is waar ze wel mag graven en de tuin dan misschien minder aantrekkingskracht krijgt.
Door Wendi
#2970713
snoepjes en speeltjes verstoppen in de zandbak, dan wordt het interessant om daar te gaan graven
Door smulpaap
#2970786
Als we pups hebben dan is er zeker een eigen zandbak en/of eigen ""tuin ""
Waar dan gegraven mag worden , zo worden de struiken en bloemen met rust gelaten
Door Lida. S
#2970790
als ze graven om te graven zou het kunnen helpen. Maar als ze net zo als mijn honden op muizen- en mollenjacht gaan, dan heeft een mooie zandbak geen zin
Gebruikersavatar
Door Sher
#2970816
Muizen zit ze buiten achteraan en dan graaft ze ook graag. In de tuin graaft ze lukraak en met erg veel plezier. :P
Door Lida. S
#2970817
Wij hadden jaren geleden een berg schuimaarde op het terrein liggen. Mijn oude teckel groef daar hele tunnels in. Dat is veel leuker dan zand.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door