Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2970203
Wie weet leuke snuffelwinkeltjes in DB? Ik ga met onze dochter een paar daagjes op stap  :) en wat wij leuk vinden dat zijn de 'beslist geen ketens' winkels. Beetje alternatieve kledingwinkeltjes, originele dingetjes voor in huis, thee'tjes en zo...
Door K&D
#2970211
Welke straten zijn leuk? Het is altijd zo lastig omdat het 'centrum' meestal de ketens zijn, en die hebben we hier helaas ook volop. De winkels met 'de mode van vandaag' hoeven we niet. En ook al die 'leuke styling shops' met prijskaartjes die je moet zoeken slaan we liever over. Dat kan een student niet betalen (en mams strijkt heel kinderachtig slechts beperkt over haar hart... :P)

Voor dit zijn we dus allergisch...http://www.youropi.com/nl/den-bosch/winkelen/fair-658
Laatst gewijzigd door K&D op wo 06 aug 2014, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#2970258
Ik zou toch gewoon in het centrum beginnen en dan de straten door tussen de markt en de St Jan, de markt en de Arena en de markt en tot de brug op de weg naar het station. Dan heb je de leukste straten en straatjes wel gezien denk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door