Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hanny
#2970250
Dat is alvast stap één. En je hoeft niet meer te denken, of de reu keuze een goede was. Gebeurd is gebeurd.
Nu kan er alleen maar worden gewacht.
Ik vul altijd het aantal weken in op de kalender en dan als laatste de week dat de eventuele pupjes zullen weggaan.
Dus echt van begin tot eind. Hier was verleden week het vertrek en ze waren er aan toe (en wij ook).

Hanny
Door Martine-Tom
#2970292
Riek schreef: Zondag en vandaag is Charlotte gedekt.
Ze wilde net haar laatste hapje niet.
Zou dat al het eerste teken zijn ::)
Hier regent het ineens, én ik werd vannacht om precies 4.46 uur wakker, nu snap ik het, dat zijn ook allemaal tekenen! :biggrin2:

Leuk hoor, feli en sterkte met ongeduldig wachten op mini Charlotjes :-*
Gebruikersavatar
Door Riek
#2970352
Ja het eerste ei is gelegd zullen we maar zeggen.
Nu is het afwachten of ze tekenen vertoond.
Ze wilde de andere keren na haar loopsheid ook slecht eten, dat is nu niet anders.
Biefstuk wil ze wel, kwark, broccoli en erwtjes ook.
We gaan gewoon even vogelen.
Andere keren vind ik het niet erg als ze miept met eten, maar nu is het wel prettig dat ze alles binnen krijgt.
Voorlopig wordt Boris nog steeds door haar aangerand, en hij wil echt niet.  ;D
Die pupjes wil ik er wel inkijken eigenlijk, maar ja geduld geduld geduld.....

Steeds als ik iets hoor of lees wat en teken van dracht kan zijn dan schrijf ik dat op de kalender bij de te verwachten datum.
Ze is helaas geen hondje wat even lekker op haar rug gaat liggen om haar tepels te showen.
Door Hanny
#2970370
Riek, dikke gezwollen tepels kunnen ook op schijndracht wijzen.
Eigenlijk is het toch meestal zo, dat een gezonde teef op de goede tijd gedekt wel pupjes zal geven.
Zo vaak is het niet anders.
Maak je om eten a.u.b. nu nog niet druk, er in proppen kan toch niet.
Misschien kan er een mummeltje gemalen eierschil over haar wel gegeten voer.
Als je haar weegt, dan hoeft ze voorlopig niet toe te nemen.
Eigenlijk begint de toename in gewicht pas tegen de vijf weken. Dat is hier tenminste zo.
Wat een feest, eindelijk je teefje laten dekken.

Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door