Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2970098
Loop ik met de beide heren Sam en Bram naar huis, zit er toch heus, echt waar, ja, vrouwtje geloofde het niet, maar heus er zaten 2 spoken in de bosjes. Vanmorgen zaten die er nog niet, maar ik heb me laten vertellen dat spoken alleen 's avonds komen........... ze waren echt eng :nerves: :nerves: :nerves: :nerves: En het vrouwtje maar lachen, stom hoor, de spook had haar zo kunnen pakken :-X :-X :-X Toen moesten we allebei kijken................... ook dat nog, ik deed het bijna in mijn broek.............  nu ben ik 10 jaar en dat spook is er nooit geweest en dan moet ik er ook nog dicht naar toe.............  ik was niet de enige die bang was hoor.......... Laddy was net zo bang........... vrouwtje moest ons er gewoon heen brengen, alleen gingen we echt niet................ waren het kluiten zand uit een bloempot volgens het vrouwtje............... weet je wel hoe eng die zijn in het donker???? We moeten toch iets verzinnen om het vrouwtje bang te maken........... heeft iemand nog een goed idee??????

Rakker
#2970118
Eten jullie ook weleens van die nijnen  ::) Dan kan je ook effe een oog bewaren en op haar hoofdkussen neerleggen  ::)
Of op het toetsenbord van de compuut
Doe ik ook weleens , je mot alleen niet hinkelen met dat oog tussen je tenen zoals ik want dat zien die butlers gelijk
Effe in je snater houden dus

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door