Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2969710
Hondlief heeft een week lang brokjes gegeten op vakantie, wat ons niet echt beviel daar we vier keer zoveel poep moesten rapen op het eiland, maar Yeye at het op zich prima.
Maar thuis wilde ik snel weer over, vanmorgen was het eerste hapje weer ontdooid en dacht ik voor de lol: ik laat hondlief kiezen, en zie, vers wint het, ook van een 'superbrok' (o.rijen)

Anyway, hier het bewijs :)

Laatst gewijzigd door Corine1981 op di 05 aug 2014, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
#2969783
In de zeldzame gevallen dat Falco ook wat brok krijgt, (ik heb nog een zakje tast of the wild die ik voor Epke op vakantie geprobeerd heb) eet ie eerst het vlees, dan pas de brokjes. Brokjes zijn lastiger eten  ::).
Door Martine-Tom
#2969815
Tom eet brokjes wel maar komt daarna vragen waar het echte eten blijft  ::)
Freud heeft al 2 dagen nagenoeg niet gegeten en uit pure wanhoop een bak brokken neergezet, die kennen ze wel als snoepjes maar dat diezelfde snoepjes in een bak zaten..dat snapte meneer niet, pas toenik ze op het kleed neerlegde snapte hij dat het eetbaar was  ::)
#2969896
Hier vreten ze alles  ;D
Ohnee...Vivi krijgt een grote portie, en als je die alleen brok geeft, dan krijgt ze dat niet weg. Was in Estland toen wel even een probleem- er moest toen een glijmiddel doorheen zoals ei of yoghurt.

Ik heb een logee hond en dat is een extreem moeilijke eter..... Thuis staat de hele dag een bak brokken en eet ze met moeite.
Hier heb ik dat gelijk om gegooid. Net als de rest 1x per dag, en een klein handje gemalen vlees door haar brokken. Ik mag haar van het baasje niet helemaal op vlees zetten. En zowaar stond mevrouw vandaag te springen toen er voer werd uitgedeeld, ging de bak in 1x leeg en werd de bak daarna zelfs nog schoon gelikt !!! Als je het mij vraagt zou Tess gewoon een goede eter zijn als ze vlees mocht eten.....
Of zou het komen omdat ze weet dat als ze haar bak niet leeg eet, de afwas ploeg langs komt, haar bak leeg is en ze met een lege maag naar bed moet- zoals de eerste dag gebeurde ?  ;)
#2971273
Ik heb een keer voor mijn school toendertijd verschillende nierdieten met elkaar vergeleken, 3 merken brok en ik was eigenwas, ook een nierdiet vers (Bandit). Voor katten. Ook smakelijkheids test gedaan. Nou kregen die katten toendertijd al vers, maar 1 is een veel vraat, dus ik was benieuwd.. 4 bakjes op een rij zodatie kon kiezen, hij koos voor het vers, ging vervolgens wat brokjes eten, maar kwam toch weer terug op het vers  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door