Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door S
#2969427
Foutje in de logi(ca)stiek ten huize bij ons. Nu zit ik met 9kg enkelvoudige pens en 9kg compleet voer met als hoofdingrediënt pens, en dan rund en lam. Zucht!
In het weekend BARFen wij, maar mag ik die enkelvoudige pens dan gebruiken als orgaanvlees bij de BARF?
Van zodra er weer een beetje plek is in de vriezer, komen er meteen andere diersoorten bij, ben dit keer gewoon echt erg verstrooid geweest.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2970485
Ik zou die enkelvoudige pens niet als orgaanvlees rekenen. Hiermee ga je best veel pens voeren.
Kan je het niet op dit forum te koop aanbieden?

groet,

Judith
Gebruikersavatar
Door Thea
#2970492
Vroeger woonde ik bij iemand die voorde haar honden (gem10) iedere dag pens en niets anders.
Honden werden ook erg oud bv teckels 20 en 18 .
Dus ik zie niet zo'n probleem om tijdelijk wat meer pens te voeren.
Als jij door de weeks al kvv voert zonder pens kan je best in het weekend wat extra pens geven.
En hoef je geen ander orgaan te voeren dat zit al genoeg in de kvv.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2970502
Ik voer bij de barf eigenlijk.nooit orgaan (vaak zit er nog wel wat in de karkassen die ik voer) aangezien hij daarnaast voornamelijk kvv krijgt met orgaan. Hij krijgt er vaak wel pens bij, dus je zou een beetje hetzelfde voeren als wat ik voer  :P
Door robbiekomvoor
#2970507
Thea schreef: Vroeger woonde ik bij iemand die voorde haar honden (gem10) iedere dag pens en niets anders.
Honden werden ook erg oud bv teckels 20 en 18 .

Dus ik zie niet zo'n probleem om tijdelijk wat meer pens te voeren.
Als jij door de weeks al kvv voert zonder pens kan je best in het weekend wat extra pens geven.
En hoef je geen ander orgaan te voeren dat zit al genoeg in de kvv.
In de praktijk waar ik vroeger werkte,kwam iemand met een heel oud hondje die z'n hele leven alleen musli had gegeten....
Ik zou het verkopen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door