Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#2968823
Echt heel lief. Ik heb van moeders een hele mooie koelmat gekregen. Werkt door druk. Niets nat of zo. Na 4 uur gebruik rusten laten en dan doet hij het weer. De honden vinden het zaaaaaaaalig! Ligt stevig maar zacht niet nat, wel aangenaam koel (dus niet te koud). Boris is niet eraf te slaan bij wijze van spreken en net in de auto zo gelegd dat beiden met de buik erop lagen en gehijg was snel over. Behalve bij de da van moeders vrees ik niet verkrijgbaar, want er bestaat geen nl uitleg. Maar zo lief dat Boris speciaal een kado kreeg voor op vakantie.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2968864
Lieve mams heb jij! En voor het cadeau en omdat het iets is wat zo fijn is voor je mannetjes.
Door Tanna
#2968938
Wat lief! Ben wel heel benieuwd wat voor mat het precies is...... :)
Door Lil
#2969011
vanaalst schreef: dat is heel handig Lil!!
Kan hier binnen erg warm zijn!
heel vroeger toen ik klein was hadden mijn ouders ook zo'n caravan dus ja moeders dacht al dat het warm was. Daarbij zijn de hondjes ook wel eens bij haar in huis en daar is het ook al snel veel warmer dan bij mij.

Tanna schreef: Wat lief! Ben wel heel benieuwd wat voor mat het precies is...... :)
Zal straks een foto maken. Denk dat het uit Duitsland of Belgie komt.
Door Aprilsnow
#2969036
Wat een geweldig kado, erg nuttig. Erg attent van je moeder.

Ben ook wel benieuwd naar wat voor iets het is. Het www heeft de wereld klein gemaakt dus wie weet  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door