Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#2968946
Het kan verkeren. Gisterenavond wilde grote beer nog wandelen en liep ik mini en maxi nog tegen het lijf. Vanmorgen was Sanne er bijna niet meer. Rond tien uur dachten we beiden nu is het gebeurd, ze haalde geen adem meer. Daf zie toen haar naam en oOpeens deed ze toch haar kop weer omhoog. Ze heeft twee keer gal gespuugd, wil niet eten en er duidelijk wat loos. De andere honden hebben stijf naast haar gelegen en in een cirkel om haar heen. Ze zijn opmerkelijk rustig en stil. We waken bij haar, voor morgen oppas geregeld omdat ze even alleen zou moeten zijn. We duimen dat ze er weer boven op komt, koele lucht zou een uitkomst zijn. Ze is op dit moment te slecht om te vervoeren zeker gezien de warmte. Haar oor hangt weer helemaal af, haar staart is ook wat verlamd, inmiddels maakt ze wel weer echt contact als ze naar je kijkt. Lieve Sanne, ik hoop dat je weer opknapt en nog lekker even kunt genieten.
Door karin2
#2968948
misschien benauwd door de warmte ? pootjes in lauw-koud badje en ruimte met airco ? (helpt bij mij ben zelf longpatient en heb het ook vreselijk benauwd met dit weer  :( )
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2968950
Oh jee wat schrikken! Natuurlijk draaien de duimen! Zet hem op Sanne en een dikke kus op je lieve neus!

En voor jullie een hele dikke  :bigarmhug:
Door coby.p
#2968952
o, mijn hemel, dat klinkt niet goed,
wou dat ik frisse lucht naar jullie kon blazen, maar die is hier ook niet.
duim, duim, dat grote beer weer wat opknapt.
sterkte, meiden.
Gebruikersavatar
Door kira
#2968955
Ronald schreef: Natuurlijk duim ik voor Sanne... en voor jullie  :-*

Is een koeljas een idee?
Ze is erg koel en ook niet benauwd ( nou ja ze is altijd iets benauwd maar het is op dat punt veel slechter geweest). Ik denk dat ze weer een bloeding heeft gehad. Haar hartslag is ook niet extreem, ze hijgt niet en hoor ook geen rochel. Durf haar niet in de koeljas te leggen, mijn gevoel zegt dat dat op dit moment niet de goede kant uitwerkt. Kan niet uitleggen waarom hoor, misschien omdat ze als ze oververhit raakt juist Erg gaat hijgen en snel ademen en dat nu juist helemaal niet zo is.
Door sella
#2968959
Hier wordt ook geduimd. Rescue remedie in huis? Drupje op haar slijmvliezen doen met je vingertop en neem zelf dan ook wat :-*
Door karin2
#2968963
kira schreef: Ze is erg koel en ook niet benauwd ( nou ja ze is altijd iets benauwd maar het is op dat punt veel slechter geweest). Ik denk dat ze weer een bloeding heeft gehad. Haar hartslag is ook niet extreem, ze hijgt niet en hoor ook geen rochel. Durf haar niet in de koeljas te leggen, mijn gevoel zegt dat dat op dit moment niet de goede kant uitwerkt. Kan niet uitleggen waarom hoor, misschien omdat ze als ze oververhit raakt juist Erg gaat hijgen en snel ademen en dat nu juist helemaal niet zo is.
waar denk je dat ze een bloeding heeft (sorry niet alles gevolgd  :-[ )
is haar tandvlees erg bleek ? heb je geen DA die aan huis kan komen ?
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2968980
Nou nou ,wat een zorgen  :(

Heeft ze een shock ? ( omdat ze koel aanvoelt)

Ik duim mee ,veel sterkte.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door