Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther Q
#2968882
We zijn hier nu 4 maanden en er is al wat veranderd. Het ziet nog uit als een bouwerf, maar door de troep heen een paar fototjes van ons heerlijke nieuwe strandhuis :)

Onze nieuwe trainingskar, super blij meer, met heel goede autoremmen en schokdempers, zit ongelofelijk comfortabel:
Afbeelding
De houtstapel, alles gekregen van onze übergeweldige buren!
Afbeelding
Het lichter rode deel en het afdak heeft Stef nieuw aangebouwd, het is onze slaapkamer:
Afbeelding
Nog een keer de slaapkamer met de kennel die ernaast staat, gezellig een paar hondjes heel dichtbij 's nachts:
Afbeelding
Niet echt duidelijk, maar dit is ook een kennel, vlakbij de slaapkamer:
Afbeelding
De voorkant van het huis, het afdak heeft Stef nieuw aangebouwd, en een kennel aan het huis vast:
Afbeelding
Het toilet :D met een prachtig uitzicht op het meer!
Afbeelding
En hier op een rijtje de overige hondenkennels:
Afbeelding
Met dit fantastisch meer vlak voor de deur, rechts ons bootje:
Afbeelding
Door sella
#2968884
Wauw, jullie hebben al veel gerealiseerd!
Mooi hoor zo als jullie nu wonen. Plezier van water dichtbij, en plezier van bos dichtbij. Ideaal om te trainen met de honden.
Door inni
#2968894
hihi, al die hongerige vriezers met hun bek open.........mooie omgeving en julllie hebber er al een fijne thuis van gemaakt.....niet vergeten genieten hé.
Door Anne in Zweden
#2968901
Oooooh! Ik wil ook!!! Wat ziet het er geweldig uit daar! Als de sneeuw niet al te vroeg valt in het najaar, kom ik een keertje langs met de camper en de honden!

Enne, heb je echt al dat hout van de buren gekregen? Jaloooooeeeers!!!
Door Aprilsnow
#2968937
Prachtig om te zien maar weet niet of ik zo zou kunnen leven  :-[

Die houtstapel.... o daar word ik dan wel weer helemaal wild van  ;D en de natuur en de rust die de omgeving uitstraalt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door