Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ordell
#296882
Ik had GIno vorige week voor het eerst een keer vis willen geven omdat het zo een keer uitkwam, zomaar om te proberen. Hij snuffelde eraan en, waar gebeurd, hij tilde zijn poot op en ging riant in zijn etensbak staan zeiken... :o ::) ::). Iemand enig idee....?
Laatst gewijzigd door Ordell op di 28 jun 2005, 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Joss
#296887
Misschien Gino de volgende keer eerst uitlaten voordat je hem eten geeft? ;) ;D

Ehhh Sorry geen idee dus.... ;) :-[
Door Ordell
#296892
danielle1980 schreef: uh hij heeft t toch niet opgegeten :-X

maar misschien vond ie t niet te vreten :-\
Nee, hij keurde het geen blik waardig..... ::)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#296899
Ordell schreef: Ik had GIno vorige week voor het eerst een keer vis willen geven omdat het zo en keer uitkwam, zomaar om te proberen. Hij snuffelde eraan en, waar gebeurt, hij tilde zijn poot op en ging riant in zijn etensbak staan zeiken... :o ::) ::). Iemand enig idee....?
:o :o :o
Ik heb geen idee. ???
Gebruikersavatar
Door Joss
#296940
Nou Bor blieft ook absoluut geen verse vis... Hij drukt zijn neus er een paar keer in dan gaat ie mij aan staan gapen.... Zo van....En nu?
Door danielle1980
#296989
Ordell schreef: Nee, hij keurde het geen blik waardig..... ::)
jeetje nou dan vind ie het echt niet te vreten :o :-\
Door casangio
#297007
Of de vis was niet vers meer of hij schuift het onder de andere noemen: DE VELE LUCHTJES WAAR ZE ALTIJD OVERHEEN PLASSEN!!!!!! En dat zijn er heeeeeeel veel ;) ;) ;) ;D ;D ;D
Door oebaya
#297008
Ken je die van die blinde man die langs de viskraam kwam en zei: 'Dag dames'. Gino had net zo'n asscociatie denk ik.
Door Lizzy
#297013
Ik denk dat Gino de associatie heeft gemaakt met 'een dooie vis'. En een beetje hond gaat daar in rollen of pist er overheen. Misschien moet je het hem nog en keer als eten presenteren. Dus, in stukjes geknipt met bijv. wat kefir erover.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#297036
Ordell schreef: Ik had GIno vorige week voor het eerst een keer vis willen geven omdat het zo en keer uitkwam, zomaar om te proberen. Hij snuffelde eraan en, waar gebeurt, hij tilde zijn poot op en ging riant in zijn etensbak staan zeiken... :o ::) ::). Iemand enig idee....?
ik lig hier in een deuk ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Maar ik denk dat Lizzy een goed punt heeft , misschien moet je het ergens doorheen doen ofzo.
Hier houden ze ook niet van rauwe vis , buiten haring dan.
Door Ine
#297056
Hier bood ik de vis nooit in de bak aan, maar aan de staart vasthoudend in de lucht. De vis gleed dan als een haring naar binnen. Misschien een idee?
Door Ordell
#297704
Op straat piest ie ook over een dooie vis of vogel heen, ik zal eens kijken of het op een andere manier ook gaat... ::) ;D
Door danielle1980
#297709
Ordell schreef: Op straat piest ie ook over een dooie vis of vogel heen, ik zal eens kijken of het op een andere manier ook gaat... ::) ;D
o zei dat dan eerder ;D ;D ;D
Door gonny
#297731
Ordell schreef: Ik had GIno vorige week voor het eerst een keer vis willen geven omdat het zo en keer uitkwam, zomaar om te proberen. Hij snuffelde eraan en, waar gebeurt, hij tilde zijn poot op en ging riant in zijn etensbak staan zeiken... :o ::) ::). Iemand enig idee....?
:o ;D ;D ;D was t wel allemaal in zn bak?? ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door