Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2968380
Zaterdag: Krokant gebakken rundvlees met pittige kokossaus, sajoer boontjes, pandanrijst, zoetzure komkommer en kroepoep.
Zondag: telor goreng, krokant gebakken kip met pittige saus, sajoer boontjes, eiermie, zoetzure komkommer en kroepoek.
Maandag: de kliekjes van bovenstaande  :biggrin2:

(De komende 3 dagen eters dus vandaar de rijsttafel achtige maaltijden  :biggrin2:)

Ohja als toetje of ijs, of een indsche zoete taart die in een koekepan gebakken gaat worden, geen idee hoe het smaakt maar het zag er intrigerend uit dus dat gaan we maar eens proberen  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op za 02 aug 2014, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door coby.p
#2968455
[quote="Martine-Tom"]
Zaterdag: Krokant gebakken rundvlees met pittige kokossaus, sajoer boontjes, pandanrijst, zoetzure komkommer en kroepoep.
Zondag: telor goreng, krokant gebakken kip met pittige saus, sajoer boontjes, eiermie, zoetzure komkommer en kroepoek.
Maandag: de kliekjes van bovenstaande  :biggrin2:

(De komende 3 dagen eters dus vandaar de rijsttafel achtige maaltijden  :biggrin2:)

en komt dat uit pakjes, of boemboe, of maak je dat zelf
zoja, recepten graag

hier vandaag kip smoor met rijst, en veel sla.
Door Martine-Tom
#2968464
coby.p schreef:
Niks uit pakjes, alles helemaal zelf gemaakt, incl de boemboes  :)
Recepten zal ik morgen wel even posten.

@Koek. Leuk idee! Ga ik er ook nog ff bij flanzen...waarom niet  ;D
En nee, geen spekkoek, flauw he?  :biggrin2:
Door smulpaap
#2968468
Martine-Tom schreef: Zaterdag: Krokant gebakken rundvlees met pittige kokossaus, sajoer boontjes, pandanrijst, zoetzure komkommer en kroepoep.
Zondag: telor goreng, krokant gebakken kip met pittige saus, sajoer boontjes, eiermie, zoetzure komkommer en kroepoek.
Maandag: de kliekjes van bovenstaande  :biggrin2:

(De komende 3 dagen eters dus vandaar de rijsttafel achtige maaltijden  :biggrin2:)

Ohja als toetje of ijs, of een indsche zoete taart die in een koekepan gebakken gaat worden, geen idee hoe het smaakt maar het zag er intrigerend uit dus dat gaan we maar eens proberen  :biggrin2:


Hoe heet dat restaurant  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2968614
-Annemarie- schreef: De bbq staat buiten de boel op te warmen, was echt nodig.  8)
Daar gaat zometeen (hopelijk voordat de bui hier is) gemarineerde kipsaté op.
Ik maak er straks nog gado gado bij.  :)
Ohhhh dat is echt mijn lievelingseten!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door