Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2968131
Wie weet er een goede (lees: de allerbeste  :D ) holistische dierenarts (of behandelaar) die de algehele status van een hond kan vaststellen. Doormeten op 1 of andere manier, lijkt me dus....

Ik heb een hond met Ehrlichia en Leishmania en ik denk dat zij wel wat extra's kan gebruiken, maar er is zoveel en wat is nu precies passend voor haar. Waar heeft ze tekorten aan en hoe krijgen we haar zoveel mogelijk in balans.

Ik hoor graag jullie adviezen / ervaringen.
#2968310
Ik heb zeer goede ervaringen met Judith Adriaansens, www.janatuurlijk.eu. Zij weet waar ze mee bezig is en 'klungelt'niet. Zij maakt gebruik van een lecher antenne en meet daarmee welke middelen bij je hond passen. Een van mijn honden is bij haar onder behandeling geweest ivm Lyme en hij is daar echt heel erg van opgeknapt. De Lyme is nu niet meer te meten... Mocht je meer ervaring willen horen mag je me altijd een pb sturen ;-)
#3001727
Ik heb goede ervaring met Helene Versteeg, van Oervoer. Zij heeft een praktijk, back to balance, en dit is een collectief van ongeveer 12 mensen die allemaal hun specialiteit hebben. Zijzelf is DA, en doet oa aan bioresonantie en craniosacraal therapie.

ALs je je hond daar aanmeldt, gaat ze hem eerst doormeten dmv speekselmonster. Dit kan per post, maar praktijk is in veenendaal en montfoort, wel goed te doen vanuit nijmegen.

ik heb Mucho daar door laten meten, en vind het resultaat erg kloppend, verklaart veel. Kijkt oa naar voer, maar ook naar mogelijke besmetting met parasieten, toestand organen etc.

Geeft ook goede adviezen en dringt geen dingen op.

Samen met mijn homeopathische DA vind ik haar een echte aanvulling! Succes!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door