Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2967623
van Noordbroek - Groningen(antonia) naar Noordwijkerhout
Gaat om een grote tuintafel van 80 cm breed 260 cm lang    hoog 75 cm
wie o wie?!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2968285
:-\ Ik rijd dinsdagavond van Groningen naar Den Haag, maar 2.60m gaat 'm niet worden in mijn Wodkauto...  :-\
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2968369
Er kan altijd hier een aanhang wagen gehaald worden..

Maar ja dat is helemaal niet in de buurt van Zoetermeer..
Door lianneke
#2968412
Heb net mn berlingo gemeten maar dat past ook bij lange na niet, denk toch dat het een bus of een flinke aanhanger moet worden.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2968421
Ik zou best kunnen/willen helpen maar de lengte van de tafel zal een uitdaging zijn .....2.60 lengte past ook niet in mijn busje. :-\
Ik kan iets vervoeren tot max. 2,10.

Om een idee te geven : de meeste busjes of stationwagens zoals een Volvo kunnen max 2 meter vervoeren.
Een aanhanger biedt meer mogelijkheden.

Wat is ong. het gewicht van de tafel ? :)
Door Lida. S
#2968425
ik zou hem waarschijnlijk wel naar denhaag mee kunnen nemen, maar dan?
Morgenmiddag ga ik met een nagenoeg lege bus naar Den Haag. Net opgemeten, hij past erin. Laat maar weten of je hier wat mee kunt.
Laatst gewijzigd door Lida. S op za 02 aug 2014, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lida. S
#2968666
Maandag zou de verjaardag van mijn broer zijn, dan gaan we zijn as verstrooien. Daarom rijd ik morgen naar het westen. Het spijt me, maar ik heb daarom geen zin om zondag via Noordwijk te rijden. Het is toch al een zware rit.
Jammer dat jij geen transport hebt van DenHaag naar Noordwijk, want ik rijd niet vaak met een lege auto naar het westen
Door Borke
#2968681
Ellen ken je iemand met een bus die het van Den Haag naar Noordwijkerhout kan brengen?
Hij kan vast wel bij iemand van BP in Den Haag staan, mits dat niet te lang duurt?
Het is immers wel een erg grote tafel...
Gebruikersavatar
Door Radja
#2968685
*milyck* schreef: Mij lukt het niet, maar is hij demontabel? Kunnen de poten er b.v. onderuit?
Heb wel een grote aanhanger die je kan lenen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door