Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
#2968055
Ik eet best wat nootjes weg in een week, 's ochtends bij ontbijt en door de dag af en toe een handje. Nu vraag ik me af waar kopen jullie de noten? Wel rauw, dus ongebrand en ongezouten en ook niet onbelangrijk voor een normale prijs. De notenboer hier in het dorp is me te duur.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2968071
[quote="Martine-Tom"]
Op de markt  :biggrin2:
[/quote]

Lekker hé  :biggrin2:  noten van de markt  :biggrin2:  Ik koop ze ook op de markt voor wat ik een normale prijs vind, maar wat normaal is, is natuurlijk ook suggestief  :P Hier vragen ze op de markt een fractie meer dan de Lidl/Aldi, maar zijn wel tig keer beter te nassen....en verser...en meer keus.
Door Martine-Tom
#2968081
[quote="Angelique"]
Lekker hé  :biggrin2:  noten van de markt  :biggrin2:  Ik koop ze ook op de markt voor wat ik een normale prijs vind, maar wat normaal is, is natuurlijk ook suggestief  :P Hier vragen ze op de markt een fractie meer dan de Lidl/Aldi, maar zijn wel tig keer beter te nassen....en verser...en meer keus.
[/quote]Heeft Aldi ed ook rauwe noten dan?
Ik koop ze op de markt omdat ik dan niet gelijk een kilo hoef af te nemen, vind ik wel makkelijk  :)
En duur is het ook niet vind ik, maar weet niet wat ze in de winkel kosten moet ik er eerlijk bij zeggen.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2968086
[quote="Martine-Tom"]
Heeft Aldi ed ook rauwe noten dan?
Ik koop ze op de markt omdat ik dan niet gelijk een kilo hoef af te nemen, vind ik wel makkelijk  :)
En duur is het ook niet vind ik, maar weet niet wat ze in de winkel kosten moet ik er eerlijk bij zeggen.
[/quote]

Idd  de aldi en lidl hier hebben alleen maar gezouten en gebrande noten! Ik haal ze voor mijn papegaai bij AH,maar wel vrij prijzig, markt kom ik helaas nooit,veel te druk :-\
Door TMG1961
#2968089
Hier op de markt zou ik moeten kijken maar volgens mij hebben ze daar geen rauwe noten. Heb er geen gezien de laatste keer dat ik er was..vorige week er nog geweest.
Door Nadia
#2968090
Wat voor kilo prijs betalen jullie?
Ik wilde ze op de notenshop bestellen. Heb ze op de markt nog niet gezien.
Door TMG1961
#2968093
[quote="Nadia"]
Wat voor kilo prijs betalen jullie?
Ik wilde ze op de notenshop bestellen. Heb ze op de markt nog niet gezien.
[/quote]

Hier in het dorp betaal je voor kg amandelen ruim 25 euro
Door Martine-Tom
#2968094
[quote="TMG1961"]
Hier op de markt zou ik moeten kijken maar volgens mij hebben ze daar geen rauwe noten. Heb er geen gezien de laatste keer dat ik er was..vorige week er nog geweest.
[/quote]Ff vragen, hier staat er ook niet bij dat ze rauw zijn, natuur heet het hier geloof ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door