Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2967091
Gister een nieuwe bewoner ontdekt in ons huis. Heb poging gedaan om hem naar buiten te zetten maar daar was hij het niet mee eens dus ontglipt en verdwenen. Nu hopen dat hij snel de muggen vangt die mij al weken lek prikken en mij vanmorgen zelfs uit mijn slaap haalden ;-)

Afbeelding

Afbeelding

En nog eentje om een idee te krijgen van het formaat naast mijn hand:
Afbeelding

Nee, ik ben inderdaad niet bang voor spinnen. Vroeger bij mijn ouders hadden we ook zo eentje in de garage wonen, ik vind het prachtige beesten :-)
Laatst gewijzigd door dinky89 op do 31 jul 2014, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#2967094
Gezellig , hopelijk gaat ie idd nog even op muggenjacht voordat hij je zal verlaten
Ik ben er ook helemaal niet bang van
Door tt-tjes
#2967099
Jaaaa, zo 1 had ik zaterdag ook op de muur zitten, maar dan wel buiten. Gevangen en in de tuin gekiept. 2 minuten daarna zat ie weer bij de achterdeur en was Chendo aan het ontdekken wat voor een ding dat dat was.
Toen rende ie over het terras en was weg.
Door Lil
#2967102
Ieeeeee!!!

Even waarschuwen dat je horror foto's plaatst?
(Geintje). Ik ben dus wel een schijterd op dat gebied.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2967108
Toen ik nog geen kinderen had(nu 23 en 20 jaar) was ik doodsbang voor die "krengen"! Zo bang zelfs dat ik vergat dat ik hoogte vrees had/heb en op een avond ,alleen thuis, zo'n joekel,groter dan op foto, hier over de vloer kroep! Ik hoorde hem!!!! Sprong op de salontafel en hield dat beest angstvallig in de gaten! Mijn katten hebben dat beestje gevangen en gevaar was weg! Uhumm toen moest ik de salontafel nog af ::) en dat lukte dus niet :biggrin2:! Heb uiteindelijk nog meer dan een uur op die salon tafel gestaan (zonder naar beneden te kijken) totdat manlief thuiskwam en mij kon helpen ;D!
Nu ben ik er niet meer bang voor,omdat ik mezelf heb voorgehouden dat ik never nooit niet mijn angst voor spinnen over zou brengen op mijn kinderen!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2967171
Dinky komt niet op de slaapkamer dus die vormt geen gevaar ;-)

Vind het alleen jammer dat de foto's niet helemaal scherp zijn geworden, zat met fototoestel op paar cm op macrostand (anders kreeg ik melding dat het te dichtbij was). Maar wie weet krijg ik nog wel eens herkansing ;-)
Gebruikersavatar
Door Hope
#2967180
NEEEEEEE,!!! IIIIIIEEEEEEEEEKS!

Echt waar, ik ging buiten staan en was in staat de brandweer te bellen met zo'n beest in huis.
:nerves: :nerves: :nerves: :nerves: :nerves:
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2967183
:nerves:  :nerves:  :nerves:  :nerves:
Zelfs van de foto ga ik al gillen, ieeeeeeuuuuuuuwww wat een engert, zijn kleinere zus zat gister in  mijn slaapkamer, niemand die me kon helpen, sorry spin dat ik de stofzuiger gehanteert heb, jij kan er tenslotte ook niets aan doen dat ik bang ben :-[
Maar alstie zoooooo groot was, had ik hard naar buiten gerend en wel in het bos geslapen ofzo  :(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2967184
Ik ben er ook heel bang van. Vooral als ze 's avonds in het donker van de andere kant van de kamer in een rotvaart vlak onder mij onder de bank verdwijnen. Net tijdens een spannende film. 
Toen heb ik serieus staan beven, gegild, en durfde dagenlang in het donker de kamer niet meer in.

Nee, ik ben heel blij dat mijn katjes ze ook opeten. En telkens laten ze de poten liggen (die mag ik dan opvegen, maar vind ik niet zo erg). Alsof ze willen zeggen: kijk eens waarvan ik jou nu weeral gered heb.  :biggrin2:

Luis is een keertje weggelopen tijdens het eten om er eentje te vangen.  Ik had hem nog niet eens gezien.  Hij heeft hem mooi met zijn rug naar mij toe opgegeten en dan verder zijn bakje leeg gegeten.  Normaal is weglopen bij het eten: gedaan met eten. Maar dit vond ik zo lief en tactvol van mijn rode jongen, dat ik hem toch zijn bakje gelaten heb.  Ik heb hem zelfs geprijst...  :-*
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2967188
pearlsofpassion schreef: Ik ben er ook heel bang van. Vooral als ze 's avonds in het donker van de andere kant van de kamer in een rotvaart vlak onder mij onder de bank verdwijnen. Net tijdens een spannende film. 
Toen heb ik serieus staan beven, gegild, en durfde dagenlang in het donker de kamer niet meer in.

Nee, ik ben heel blij dat mijn katjes ze ook opeten. En telkens laten ze de poten liggen (die mag ik dan opvegen, maar vind ik niet zo erg). Alsof ze willen zeggen: kijk eens waarvan ik jou nu weeral gered heb.  :biggrin2:

Luis is een keertje weggelopen tijdens het eten om er eentje te vangen.  Ik had hem nog niet eens gezien.  Hij heeft hem mooi met zijn rug naar mij toe opgegeten en dan verder zijn bakje leeg gegeten.  Normaal is weglopen bij het eten: gedaan met eten. Maar dit vond ik zo lief en tactvol van mijn rode jongen, dat ik hem toch zijn bakje gelaten heb.  Ik heb hem zelfs geprijst...  :-*
;D denk dat mijn stoere kat, jankend met me mee rent  ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door