Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#2965756
inge58 schreef: En we hebben een woonboot, hij ligt in de amstel! Lalalalala  :-\
;D

Nee serieus, wat een hoop water! Wij lopen hier al drie dagen in de zon te bakken!
Door TMG1961
#2965765
Hope schreef: ;D

Nee serieus, wat een hoop water! Wij lopen hier al drie dagen in de zon te bakken!
hier ook geen spatje regen de afgelopen dagen
Door smulpaap
#2965770
Hope schreef: ;D

Nee serieus, wat een hoop water! Wij lopen hier al drie dagen in de zon te bakken!


Jij hebt je portie wel gehad toch ?
Gebruikersavatar
Door nova
#2965812
Wij hebben gisterenavond weer een hoosbui gehad  :o . Ik had ook het idee dat ik op een woonboot zat, alleen  zou die dan in het Juliana kanaal hebben gelegen. :-\
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2965903
Hihi gaat niets boven Groningen :-p
Toen het laatst in het zuiden dagenlang aan een stuk door regende waren het hier buien en vandaag zonnig en warm (25 graden weer buiten) en geen drup gezien!
Gebruikersavatar
Door Hope
#2965925
smulpaap schreef:

Jij hebt je portie wel gehad toch ?
Ja echt wel! Dat was hier ook echt geen geintje.
Gelukkig hebben we het hooi nu ergens anders staan, dus dat kan er wel tegen nu. Er zijn trouwens wel veel pakken die gewoon weg kunnen omdat ze nat zijn geworden.

Het is echt een drama hoor, als alles zo nat is. Ik moest alleen zo lachen om de keuze van de tekst van TS.

Ondertussen regent het hier ook maar je kan nog prima zonder paraplu naar buiten.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2966246
Hier in Alphen a/d Rijn dreigde een dijkdoorbraak ;D
Gelukkig is het geen dijk langs een kanaal ofzo  ;)
Op tv zeiden ze dat wij 1 van het ergst getroffen plaats waren.
Op een parkeerplaats waren kinderen aan het spelen als of het een zwembad was ook met zo'n speelgoed motorbootje waren ze daar bezig :)
Helaas geen foto of filmpje kunnen maken ze hebben mijn telefoon gestolen >:(
Door C@rine
#2966424
Kaatsheuvel is gisteren op vele plaatsen ook behoorlijk onder gelopen.
Er is 40 ml gevallen.
Aan de voorkant stond bij ons ook de stoep onder water, en aan de achterkant al tegen de gevel.
Dus zijn wij er goed mee weg gekomen
Door inge58
#2966480
Vriendlief heeft uiteindelijk gisteren een soort tunnel onder de heg door gegraven en toen liep ons grasveldje pas leeg.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door