Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Riek
#2965450
Is het verstandig om te geven?
En zo ja,  vanaf wanneer? 
Charlotte eet Carnibest en Darf.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2965505
Dankjewel.
Zelf heb ik twee kinderen gekregen, één zonder dat ik foliumzuur extra slikte en de andere met foliumzuur.
Beide geen schisis.
Ik vind het ook twijfelachtig wat ik moet.
Maar is het ook zo van 'baat het niet, schaadt het niet' ?
Ze gaat nu denk ik maar wat broccoli, spinazie en asperges krijgen zo nu en dan.
Zullen Boris en Femke ook best blij mee zijn. Die pikken dan ook wat mee.
Door Parelridder
#2965514
Riek schreef: Is het verstandig om te geven?
En zo ja, vanaf wanneer?
Charlotte eet Carnibest en Darf.
Verse vleesvoeding bevat op zichzelf al B11 en extra als ze daarnaast ook groene groenten krijgen. Ik denk dat supplementeren verstandig is in geval open gehemelte in de lijn voor komt. Speelt het niet, dan zal extra supplementeren daaraan ook niets kunnen verbeteren ;) en zou ik liever geen supplementen toe dienen. Indien je kiest voor een B11 tablet, neem er dan eentje waar daarnaast ook B12 in zit.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2965516
Parelridder schreef: Verse vleesvoeding bevat op zichzelf al B11 en extra als ze daarnaast ook groene groenten krijgen. Ik denk dat supplementeren verstandig is in geval open gehemelte in de lijn voor komt. Speelt het niet, dan zal extra supplementeren daaraan ook niets kunnen verbeteren ;) en zou ik liever geen supplementen toe dienen. Indien je kiest voor een B11 tablet, neem er dan eentje waar daarnaast ook B12 in zit.
Nee, het komt niet in de lijn voor.
Had me bedacht na de link van Lizzy te lezen dat ik haar gewoon af en toe wat groene groente extra bovenop haar KVV geef.
Door tessa
#2965532
Ik heb boxers en open verhemeltes komen voor.  Ik heb wel foliumzuur gegeven,  twee maanden voor en een maand na de dekking. Geen open verhemeltes in het nest daf ik nu heb. Maar of dat werkelijk daaraan toe te schrijven is weet ik natuurlijk niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door