Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2965243
Net in de keuken bezig en ik keek even vanuit de keuken de kamer in . En ik zag iets in de benche
Dus ik kijken , zit er een pad in  :biggrin2: Manlief snel naar de schuur en het vijvernet gepakt
Pad inmiddels uit de benche en onder het cd-kastje gekropen
Ik heel voorzichtig het kastje opgetilt , en hebbes .
Ik heb de pad niet via de keukendeur binnen zien komen . Is ws via de openstaande tuindeuren binnen gekomen .
Door Borke
#2965345
Geweldig  >:(

Wij hadden ook een keer een pad in de bench samen met Borke toen hij een maand of 6 was.
Hij maar blaffen 's nachts, uiteindelijk gaan kijken: zat er een pad achter in de dichte bench en Borke stijf tegen het deurtje aan blaffend.

Ik dacht eerst dat er een drol lag, was het een pad  :puke:
#2965350
Borke schreef: Geweldig  >:(

Wij hadden ook een keer een pad in de bench samen met Borke toen hij een maand of 6 was.
Hij maar blaffen 's nachts, uiteindelijk gaan kijken: zat er een pad achter in de dichte bench en Borke stijf tegen het deurtje aan blaffend.

Ik dacht eerst dat er een drol lag, was het een pad  :puke:


Nou , ik dacht dus eerst ook dat lijkt wel een drol . Maar ze kakken hier nooit binnen . En toen zag ik iets bewegen , en ja toen ik dichterbij kwam zag ik wat het was  :biggrin2:
Door de tuin en hier op ons hofje zien we ze heel vaak . Maar binnen dus nog nooit
#2965366
Wij werden op een late zondagochtend een keer wakker door Jacy, die kwam ons een kikker brengen.. VL wilde de kikker pakken, maar net op dat moment sprong hij achter de klerenkast, we waren allebei meteen klaarwakker  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door