Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2964662
Ik zie net dat Django mank loopt, zijn rechter achterpoot steekt hij uit naar buiten of trekt hem in om hem niet te belasten  :-\
Ik heb het niet zien gebeuren dus heb geen idee hoe dit gebeurd is. Hij vind het ook niet prettig als ik z'n poot wil nakijken maar hij is er sowieso niet van gecharmeerd als ik aan z'n poten zit. Wat kan ik nu het beste doen? Morgen een afspr maken bij de dierenarts of even aankijken?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2964663
Heb je traumeel in huis?
Zoja dan zou ik dat geven en even kijken hoe hij morgen loopt.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2964666
MarijeEnBoomer schreef: Heb je traumeel in huis?
Zoja dan zou ik dat geven en even kijken hoe hij morgen loopt.
Nee ik ben bij mijn moeder thuis en heb het niet meegenomen :-[
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2964669
Joaquin schreef: Nee ik ben bij mijn moeder thuis en heb het niet meegenomen :-[
Dan gewoon een extra knuffel en morgen kijken wat een nachtje lekker slapen heeft gedaan  ;)
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2964677
Bah wat maak ik me zorgen hij heeft duidelijk veel last.. Dankjewel
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2964692
Het was eerst rechts en nu is het links ??? ik wilde hem net laten plassen maar hij blijft gewoon staan, geen beweging in te krijgen. Heeft trouwens ook niet geplast terwijl het echt wel weer tijd was. Net zette ik hem op bed en hij leek wel door z'n poten te zakken en als hij een andere kant op wilde draaien deed hij dat op z'n kont :'( ik hoop echt dat hij zich morgen beter voelt hij doet ook super zielig, ik snap hier niks van..
Door hannabelgje
#2964702
Heb je een thermometer? Ik zou voor de zekerheid zijn temp even pakken. Klinkt als pijn in zijn rug ofzo. Toch maar even naar de da denk ik. Er zijn tegenwoordig veel klinieken die op zaterdag spreekuur hebben.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2964706
Hoe is het vanmorgen? Ik hoop voor de kleine man dat een nachtje slaap hem goed heeft gedaan.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2965030
Nou zo bizar dit! Ik werd vanochtend wakker en hij liep gewoon rond te banjeren alsof er niks aan de hand was. Ik zag m nog 1 x hinken en verder loopt hij heel de dag al normaal, rennen, spelen en gek doen ??? Ik maak me hier toch wel zorgen om, gisteren leek het of zijn achterhand ermee op hield..
Het was de bedoeling om vandaag naar het bos te gaan, dat hebben we maar niet gedaan. Heb ook meteen even gekeken voor Traumeel maar ze hadden alleen gel..
Door ChantalKrijn
#2965139
Kan hij last hebben van zijn knietjes? Patellaluxatie komt heel vaak voor bij die kleintjes
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2965142
Wie weet :nerves: ik wil hem sowieso snel laten testen, weet dat het veel voorkomt in dit ras.. het was ontzettend naar om hem zo te zien en hoop stiekem dat hij gewoon wat stijf was ofz.. ::)

Dankjewel Chantal  :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2965195
Het klinkt mij ook al mogelijk knietjes in de oren. Vooral ook omdat het de volgende dag weer over was. Als het knieschijfje terug schiet en de pijn zakt wat af, is het pootje weer vrij normaal bruikbaar.

Verwen hem eerst maar even lekker en dan eerdaags eens goed na laten kijken.
Door smulpaap
#2965206
Ik zou de kleine boef in elk geval aan de (lange ) lijn houden . Dan zie je wat er uitgespookt word en kan je tijdig ingrijpen .
En rechtlijnig laten lopen
Die kleintjes zijn net konijnen , het blijft huppelen  en ze zijn vliegensvlug . Ze hebben natuurlijk ook maar weing gewicht mee te dragen
En je weet niet wat er (mogelijk ) aan de hand kan zijn
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2965504
Kaela schreef: Het klinkt mij ook al mogelijk knietjes in de oren. Vooral ook omdat het de volgende dag weer over was. Als het knieschijfje terug schiet en de pijn zakt wat af, is het pootje weer vrij normaal bruikbaar.

Verwen hem eerst maar even lekker en dan eerdaags eens goed na laten kijken.
Ik vind het vreemd dat het zo omsloeg, was ook van het 1 op het andere moment. Vandaag was er weer niks aan te zien..
smulpaap schreef: Ik zou de kleine boef in elk geval aan de (lange ) lijn houden . Dan zie je wat er uitgespookt word en kan je tijdig ingrijpen .
En rechtlijnig laten lopen
Die kleintjes zijn net konijnen , het blijft huppelen  en ze zijn vliegensvlug . Ze hebben natuurlijk ook maar weing gewicht mee te dragen
En je weet niet wat er (mogelijk ) aan de hand kan zijn
Hij is idd ontzettend snel, ik hou hem goed in de gaten en voorlopig even niet los. Probeer hem een beetje rustig te houden maar dat is moeilijk hij barst vd energie :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door