Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2963741
Flow eet de krabben zo van het strand en ook de vers gevangen garnalen gaan zo naar binnen. Ze is er nog nooit ziek van geweest.  :)
Gebruikersavatar
Door pike
#2963795
Waarom zouden ze het niet mogen eten? Als je in de winkel zeevis koopt is die ook rauw uit de zee gevangen en in de vriezer gestopt  :)
Door kaszi
#2963921
Els&Flow schreef: Flow eet de krabben zo van het strand en ook de vers gevangen garnalen gaan zo naar binnen. Ze is er nog nooit ziek van geweest.  :)
Nou hier ook hoor lekker vers en levend zullen ze gedacht hebben. Niet veel  gegeten, maar nu zit er 4 kg in de vriezer dus wil het wel zeker weten.
Door Lizzy
#2963992
Els&Flow schreef: Flow eet de krabben zo van het strand en ook de vers gevangen garnalen gaan zo naar binnen. Ze is er nog nooit ziek van geweest.  :)
Nou moet ik toegeven, die van mij doen dit ook. Maar om ze een bak met krab te geven....? Ik weet niet.....
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2964032
Lizzy schreef: Nou moet ik toegeven, die van mij doen dit ook. Maar om ze een bak met krab te geven....? Ik weet niet.....
Nee, mijn gevoel zegt me ook om geen volle bak met enkel krab te geven, maar een paar bij de gewone maaltijd kan denk ik geen kwaad. Zeker weten doe ik dat ook niet, is puur op gevoel.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2964038
Ik zou er geen hele maaltijd van geven. Een beetje of als snack kan wel.
De schalen kunnen inderdaad nogal zwaar op de maag vallen als je er meteen een berg van geeft.
Gebruikersavatar
Door pike
#2964124
Ai ik de hele tijd denken dat het om vers gevangen vis ging  :-[
Die van mij eten mosselen zo uit de zee, soms met schelp maar meestal worden ze gekraakt en leeggegeten. De alikruiken worden gewoon van de rotsbrokken geschraapt en met schaal gegeten.
Dat heeft allemaal nog nooit voor problemen gezorgd. Aangespoelde krabbetjes zijn ook njammie. Maar dat zijn altijd kleine dingetjes, geen grote krabben.
Door kakocavi
#2964184
Niks mis mee lijkt me zo. Als extraatje is het heel gezond. Chitine in de schaal vormt de grondstof voor glucosamine en zeedieren bevatten vaak veel jodium. Daarnaast is het mooi mager vlees en bevat het aardig wat omega 3.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door