Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2964080
Even kort door de bocht:
Zoon raakt drie maanden geleden verliefd op een jonge vrouw,een paar jaar ouder dan hij.
Zij moedigt hem aan een relatie te beginnen,dan na een maand begint ze te twijfelen.
Ze heeft tijd voor zichzelf nodig,en op het moment dat zoon de wereld voor haar zou veranderen zegt zij; " nah laten we een pauze inlassen"
Zoon over de pis,twee weken later zet ze op facebook dat ze weer een andere relatie heeft.

Het zal wel vaker gebeuren hoor,maar ik word onpasselijk van zulke grieten.
Door zurca
#2964129
Ja dat is geen "leuke" situatie...
Kan me voorstellen dat het als moeder zijnde moeilijk is om je zoon in zo'n situatie te zien. Hoop dat hij snel inziet beter af te zijn en iemand tegen komt die wel de "moeite" waard is :)
Door inni
#2964190
idd, spijtig en op dit ogenblik pijnlijk voor hem maar zulke mensen zijn z'n energie niet waard. Toch sterkte want jij ziet je kind natuurlijk niet graag ongelukkig.
Gebruikersavatar
Door Corine1981
#2964191
Sommige mensen hebben het talent altijd op de verkeerde te vallen. Kan lang duren...Maar wees blij dat je van haar af bent ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2964212
Gelukkig is hij er al snel achter gekomen en kan hij makkelijk weer bij haar weg ;-)
Nu is het natuurlijk wel erg vervelend voor hem maar ook weer ervaring rijker.

Zijn ook stellen getrouwd waarbij de een vreemd gaat maar ze niet bij elkaar weg kunnen ivm hypotheek en restschuld  :-X Dan valt een relatie van 3 maanden wel mee..
Door inge58
#2964225
dinky89 schreef: Gelukkig is hij er al snel achter gekomen en kan hij makkelijk weer bij haar weg ;-)
Nu is het natuurlijk wel erg vervelend voor hem maar ook weer ervaring rijker.

Zijn ook stellen getrouwd waarbij de een vreemd gaat maar ze niet bij elkaar weg kunnen ivm hypotheek en restschuld  :-X Dan valt een relatie van 3 maanden wel mee..
Ja idd,dan ben je nog verder van huis.
Ik vind het wel zonde van zijn verloren vertrouwen. Hij geeft zich al niet makkelijk en deze troela heeft hem vol op zn hart gestampt.  :-\
Door Borke
#2964412
Helaas raken we allemaal die kinderlijke onbevangenheid kwijt, omdat we ermee belazerd worden. Dat hoort bij volwassen worden denk ik.
Moeilijk om je kind verdrietig te zien.
Hou oud is hij?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2964435
inge58 schreef: Ja idd,dan ben je nog verder van huis.
Ik vind het wel zonde van zijn verloren vertrouwen. Hij geeft zich al niet makkelijk en deze troela heeft hem vol op zn hart gestampt.  :-\
Dat is zonde ja, maar helaas zal dat nog wel vaker gebeuren  :-\
Door inge58
#2964488
Borke schreef: Helaas raken we allemaal die kinderlijke onbevangenheid kwijt, omdat we ermee belazerd worden. Dat hoort bij volwassen worden denk ik.
Moeilijk om je kind verdrietig te zien.
Hou oud is hij?

Net 27, best al volwassen dus maar het blijft je kind he?
Behalve hem tot steun zijn wanneer hij daarom vraagt moet je oppassen er niet teveel bemoeienis mee te hebben.
Maar in gedachte heb ik die meid al een flinke optater verkocht hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door