Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#2963851
Welke koffiebonen gebruiken jullie? Wij zijn al een poosje op zoek naar lekkere bonen. Voor Manlief.
Hij houd van een goede sterke (echt sterke) koffie. We hebben al een hele zwik espresso bonen geprobeerd. Maar het gross is te zwak, te fruitig of niet lekker van smaak.

De koffie die hij normaal altijd dronk van de DE word niet meer gemaakt.

We zijn naar een simon levelt winkel gegaan om ons te laten voorlichten. Maar de 3 koffie's die "het" houden zijn vind hij ook niet geweldig lekker.
Door Lizzy
#2963854
Vind hij koffie eigenlijk wel lekker? :biggrin2:

Hebbie de biologische bonen van Simon geprobeerd (Corazón). Heeft hij met het apparaat waar jullie koffie mee zetten ooit wel lekkere koffie gedronken? (wat voor apparaat hebben jullie eigenlijk?).
Door Nadia
#2963856
Hahaha.. Je zou het haast zeggen..  :biggrin2:

Maar ja. Hij vind koffie wel lekker. Maar hij vind het gewoon vaak te slap. Hij houd van echt sterke koffie.
We hebben een siemens weet ik veel wat.

Zo een
Afbeelding

(kan een type nummertje verschillen hoor).

Hij dronk eerder altijd extra dark of zoiets van DE. In een paarse zak. Maar die is niet meer :(
Door Nadia
#2963858
Van Simon heeft hij de bioligische Forza Robusta geprobeerd. Maar die miste een bittere nasmaak.
ook de Biologische Corleone. Maar die was te fruitig.
En de Palermo Espresso. Maar die vond hij ronduit slap.
Door monster
#2963865
Wij hebben ook zo'n apparaat. Wij gebruiken koffie van V&D. Leuke prijs/kwaliteit. Mijn man is ook zo'n sterke koffie liefhebber. Apparaat zet ook extra sterk bij ons.
Door Borke
#2963867
Heb je de koffie op de sterkste stand gezet?
Wij hebben ook een Siemens en Leo drinkt koffie op stand 3 en ik op 2 en hij kan tot aan sterkte 5 koffie zetten.

Het ligt niet alleen aan de koffie, ook hoe je de sterkte instelt en welke maling je gebruikt en dat kan bij onze Siemens (nu defect) ook.
Door fransbulletje
#2963875
Lekkere verse bonen www.fascino-coffee.net
Heb al bonen van Kaldi, Simon Levelt gehad maar nergens zulke verse bonen als bij Fascino en dat proef je echt.
Ze hebben leuke proefpakketten, aanrader!
Laatst gewijzigd door fransbulletje op do 24 jul 2014, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#2963894
Borke schreef: Heb je de koffie op de sterkste stand gezet?
Wij hebben ook een Siemens en Leo drinkt koffie op stand 3 en ik op 2 en hij kan tot aan sterkte 5 koffie zetten.

Het ligt niet alleen aan de koffie, ook hoe je de sterkte instelt en welke maling je gebruikt en dat kan bij onze Siemens (nu defect) ook.
Ja dat staat allemaal goed. Bij die DE koffie was niks aan de hand.
Ik denk dat ik ze eens ga mailen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door