Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2963588
Zelf hou ik niet van tattoo's, maar de tekening is erg mooi.

Waarom laat je specifiek deze zetten, waarom nu en waarom op die plek die je ervoor gekozen hebt op je lichaam?
Misschien vind je het rare vragen, maar ik ben benieuwd hoe die beslissing tot stand komt?
Door Martine-Tom
#2963595
Mooi!!
Ik mag over 2 maanden weer, mijn beste vriendinnetje van toen ik puber was (al jaren geen contact meer) wilde toen al artist worden, zij heeft er toen een voor mij onworpen en Jacco (lokale artist) heeft hem toen gezet, met de belofte dat als het haar zou lukken ze hem zelf zou ondertekenen en een andere tat zou zetten...laat ik nou van de week zien dat ze voor Jacco werkt, dus ben eens langsgelopen om haar aan dr belofte te herinneren  :biggrin2:
Handtekening komt eronder en de andere tat word een kerkdeur op een kier (symbool voor recente prive ontwikkelingen....niks met geloof overigens) we gaan verder werken aan een sleeve, mijn linkerarm moet ooit helemaal bedekt raken dus we hebben nog even te gaan  :biggrin2:
#2963598
Martine-Tom schreef: Mooi!!
Ik mag over 2 maanden weer, mijn beste vriendinnetje van toen ik puber was (al jaren geen contact meer) wilde toen al artist worden, zij heeft er toen een voor mij onworpen en Jacco (lokale artist) heeft hem toen gezet, met de belofte dat als het haar zou lukken ze hem zelf zou ondertekenen en een andere tat zou zetten...laat ik nou van de week zien dat ze voor Jacco werkt, dus ben eens langsgelopen om haar aan dr belofte te herinneren  :biggrin2:
Handtekening komt eronder en de andere tat word een kerkdeur op een kier (symbool voor recente prive ontwikkelingen....niks met geloof overigens) we gaan verder werken aan een sleeve, mijn linkerarm moet ooit helemaal bedekt raken dus we hebben nog even te gaan  :biggrin2:
Foto? Die kerkdeur op n kier klinkt prachtig symbolisch, hopelijk tzt ook n foto :-) vind tatoo's heel mooi maar ben er zelf denk ik te bangig voor...
#2963599
Waarom nu, goeie vraag. Dat is een gevoel en ik ben er nu klaar voor om dat zo te doen. Wil al langer wat, maar nooit precies wat en het moet wel iets zijn waar ik een goed gevoel bij heb. Hij komt boven mijn borst zeg maar.


Dat is leuk martine van die belofte. Gaaf.
Door Martine-Tom
#2963602
dreumelaartje schreef:
Foto? Die kerkdeur op n kier klinkt prachtig symbolisch, hopelijk tzt ook n foto :-) vind tatoo's heel mooi maar ben er zelf denk ik te bangig voor...
Afbeelding
Deze deur word het, de kier moet er nog in getekend worden, de lampies aan de zijkant komen er ook niet op, puur de deur, de deurpost en een randje tegels wat overloopt in de tat die ik al op mijn pols heb staan  :)
Volgende week ga ik de schets bekijken, ben benieuwd  :)

(Er komt ook niks religieus in, het gaat mij puur om de dubbele, zware houten deur met groot hang en sluitwerk...en dat zijn nou eenmaal vaak kerkdeuren  :D)

Niks engs aan hoor, de pijn is weg als je de deur uitloopt, en voor de rest is het alleen een permanente tekening die noooooooit meer weg gaat  :biggrin2: Ik vind de pijn altijd wel weer meevallen, al zie ik er de dag zelf vaak toch tegenop  ;D
Enige wat ik vaak vergeet is de jeuk als het gaat vervellen  :-X
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op wo 23 jul 2014, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
#2963607
Martine-Tom schreef: Afbeelding

Niks engs aan hoor, de pijn is weg als je de deur uitloopt, en voor de rest is het alleen een permanente tekening die noooooooit meer weg gaat  :biggrin2: Ik vind de pijn altijd wel weer meevallen, al zie ik er de dag zelf vaak toch tegenop  ;D
Enige wat ik vaak vergeet is de jeuk als het gaat vervellen  :-X
Mooie betekenis Martine !!!

En ik heb ook bij al mijn tattoo's gezegd dat het geen pijn deed, maar mijn laatste (vrij grote) tussen mijn schouderbladen ... Pffff heb die artist vervloekt !! (en hij maar lachen)
Tuurlijk is de pijn weg als je daar weggaat, maar deze tattoo deed echt pijn  :-X
Door Martine-Tom
#2963612
Mijn pols tattoo deed ook echt pijn...tegen het advies in wilde ik hem hoger (dichter tegen mijn hand aan) hebben...laten we het erop houden dat ik nu weet waarom de meesten niet zover tegen hun hand aan laten tattoeren :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door