Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2962524
Best een gekke plek dat Barfplaats, een plek waar ik trots kan vertellen hoe de ontlasting van mijn hond of kat eruit ziet...zonder dat mensen dat raar vinden.
Een plek waar je kan zeggen dat het gekraak van een karkas wat verorberd word geruststellend is.
Een plek waar het normaal is dat je niet zomaar je dier ent.
Een plek waar zelf snacks voor je dieren maken volkomen normaal is.
Een plek waar ik mede vriezer fettish-isten rondlopen.
Een plek waar mensen snappen wat vriezer stress is.
Een plek waar je zomaar kan zeggen "mijn hond kwam net aanlopen met een oog tussen zijn tenen".

Soms he, heel soms vergeet je wel eens dat als je de deur uit stapt...dit soort dingen niet zo heel erg standaard zijn  :P
Door Martine-Tom
#2962586
koekje schreef: En diepvrieszakjes!



Ik doe drollenstudie. Bij de katten en baby  8)
En daarmee de eetlust van velen voor altijd veranderen...zo komt er hier geen pusflap meer in (en zit nu even heel hard te denken hoe die dingen in de buitenwereld ook weer heten, iets met kaas....nogwattus  :-[ ;D) en kip kerrie staat hier ook niet op het programma tot minimaal augustus 2017  :-X :biggrin2:

Oh en ik vergat ook het gezamelijk vermogen om een aanrecht van Amsterdam naar Zweden te krijgen via iets wat we lijntjes noemen...wederom iets wat je zonder uitleg beter niet kan melden in de buitenwereld...dat je graag gebruik maakt van lijntjes...daar denken ze vaak toch iets anders bij :P ;D
Door DJ_Doerak_Tucker
#2962592
Cindy de Wolf schreef: :biggrin2: :biggrin2: ;D ;D :P

Maar ook een plaats waar mensen bereidt zijn tot helpen en meedenken in welke vorm dan ook. En dat is best bijzonder ;)
Inderdaad, want ook dat hoef je niet altijd te verwachten als je de deur uit stapt  ;). Ik heb hier al zoveel vreemden van elkaar hulp aan elkaar zien geven, dat zie ik hier om me heen maar bar weinig.

OT:  ;D Het is inderdaad soms even omschakelen!
Door Summerditches
#2962594
Het klinkt een beetje of ik lid ben van wel excentriek vreemd clubje....maar t wel een heel fijn sociaal meedenkend lief informatief troostend bereidwillig bijzonder creatief clubje..dus ik blijf nog wel ff lid denk ik....
:D :D :D :D
Waar anders kan je dit soort dingen kwijt  ;) ;)


ALS WE ELKAAR TOCH GRAAG HELPEN..WAAR ZIJN VAN HEEL VEEL MENSEN DE FOTO'S VAN PROFIEL EN ONDERSCHRIFT NAAR TOE.......ZAG NET NOG GEWOON ALLES MAAR IK BEN MIJN FOTO'S KWIJT EN IK ZIE DAT IK NIET ENIGE BEN...FOTOVAKANTIE?
Laatst gewijzigd door Summerditches op di 22 jul 2014, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door