Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#2962239
Als ie de kat zelf in de houtgreep had en met andere hand de spuit misschien wel mogelijk, denk ik.
Maar traumahelikopter ???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2962243
Ik vond het ook al een erg spannend verhaal. Spannend in de zin van....vertel...hoe doe je dat? Dat je jezelf raakt met zo'n spuit...allee, maar dat je 'm ook nog leegdrukt in jezelf.

En wat is dat dan voor wondernarcose voor zo'n klein katje als ze dan voor een grote vent een traumahelicopter laten aanrukken  ???
Gebruikersavatar
Door nova
#2962246
Ruisje schreef: Als ie de kat zelf in de houtgreep had en met andere hand de spuit misschien wel mogelijk, denk ik.
Maar traumahelikopter ???
prikaccident geloof ik in, maar is een dosis  om een kat onder zeil te brengen, wel  hoog genoeg om een mens onder zeil te brengen?

Dat was eerder wat ik me afvroeg  ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#2962247
[quote="Angelique"]
Ik vond het ook al een erg spannend verhaal. Spannend in de zin van....vertel...hoe doe je dat? Dat je jezelf raakt met zo'n spuit...allee, maar dat je 'm ook nog leegdrukt in jezelf.

En wat is dat dan voor wondernarcose voor zo'n klein katje als ze dan voor een grote vent een traumahelicopter laten aanrukken  ???
[/quot

dat je,  en een hoeveelheid om een kat in slaap te brengen  , legt ook een mens tijdelijk plat?  ???

grote kat of kleine DA dan. of anders dode kat en slapende DA of zo???

Ik geloof  dat er ergens  iets  niet klopt hier  in dat verhaal
Door Ruisje
#2962249
Ik denk niet dat de DA onder zeil was. Dat kan toch niet! Of misschien was het een andere spuit... ???
Gebruikersavatar
Door nova
#2962252
"eerst leek het middel niets te doen, daarna sloeg het alsnog aan"....

zal toch wel minstens sleepy zijn geweest als ik het bericht moet geloven.  ;)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2962395
Ik ken de DA van naam door een kennis die een pup van mij heeft. Het is een goede DA. Ongelukje zit in een klein hoekje.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2962430
*Lia* schreef: Ik ken de DA van naam door een kennis die een pup van mij heeft. Het is een goede DA. Ongelukje zit in een klein hoekje.
Ik zal niet zeggen dat die hierdoor een slechte arts is, ik vraag me alleen af hoe je zoiets doet. En die traumahelicopter hé, had hij nou euthanasiespul binnen gekregen had ik gezegd...prima, maar voor een dotje narcosemiddel zou een ambu toch voldoende moeten zijn.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2962437
Angelique schreef: Ik zal niet zeggen dat die hierdoor een slechte arts is, ik vraag me alleen af hoe je zoiets doet. En die traumahelicopter hé, had hij nou euthanasiespul binnen gekregen had ik gezegd...prima, maar voor een dotje narcosemiddel zou een ambu toch voldoende moeten zijn.

Helemaal mee eens. Je weet wat je spuit, toch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door