Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2962380
Vriendlief wilde zaterdagavond behulpzaam zijn door mijn brommertje even op de standaard te zetten.
Blote been tegen de loei hete uitlaat aan,sssshhhhh ,je hoorde het schroeien.
Een stukje vel rolde er zo vanaf  :-X
Maar hij is van het type; ben je gek,niks aan de hand,doe er maar een pleistertje op en klaar!

Vanmorgen haalde hij het pleistertje eraf,en ik vond het er niet goed uitzien.
Terwijl hij de hondjes uitliet heb ik de huisarts gebeld,en die wilde het toch wel even zien.
Derde graads verbrand!!!  :-\

Nu is hij ineens zielig natuurlijk he?
Onderbeen in het verband en och och, hij is zwaar gewond.....morgen weer terugkomen bij de huisarts.
Door charmed
#2962385
Oh natuurlijk zijn ze dan ineens heel zielig, zieliger als dat jij het zou hebben. Heel veel sterkte! Hoop dat ie snel weer beter is.
Door monster
#2962399
Ik moet het even als vrouw opnemen voor een zielige man. Ik heb hetzelfde gehad en je voelt het eerst helemaal niet, maar het is een rotverwonding. Ik heb er nog jaren een gevoelloos stuk huid gehad.
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2962408
Derdegraads is idd zenuwen dood. Volgende keer : koelen koelen koelen en direct naar HA. Elke brandwond groter dan een euro moet je aan de HA laten zien.
Gebruikersavatar
Door nova
#2962498
inge58 schreef: Vriendlief wilde zaterdagavond behulpzaam zijn door mijn brommertje even op de standaard te zetten.
Blote been tegen de loei hete uitlaat aan,sssshhhhh ,je hoorde het schroeien.
Een stukje vel rolde er zo vanaf  :-X
Maar hij is van het type; ben je gek,niks aan de hand,doe er maar een pleistertje op en klaar!

Vanmorgen haalde hij het pleistertje eraf,en ik vond het er niet goed uitzien.
Terwijl hij de hondjes uitliet heb ik de huisarts gebeld,en die wilde het toch wel even zien.
Derde graads verbrand!!!  :-\

Nu is hij ineens zielig natuurlijk he?
Onderbeen in het verband en och och, hij is zwaar gewond.....morgen weer terugkomen bij de huisarts.
als t gevoel terugkomt in de wond, dan wil ik  de pijn niet van hem hebben  :-X
Door Skyline
#2962517
Verbrand, snij, steek me zelf wel vaker
Top van mijn vinger al 2x er af gesneden
Verbanden er omheen en doorgaan

Mes tot in het bot in je vinger slaan, Verbandje er omheen en doorgaan...
Lompe beweging maken, door je rug gaan... Op de tanden bijten en doorgaan

Scheer dus aub niet alle mannen over 1 kam...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2962539
Wij hebben hier duidelijke afspraken over, als we bij schoonfamilie zijn is vl de kneus van de familie, anders ben ik het.. vant weekend 5 nieuwe brandplekken (1 van bbq en 4 door teer/zon)
Grootste pijnlijder in huis heb ik gewoon patent op, reuzehandig, zo mag ik bijvoorbeeld geen dingen tillen op de trap :angel:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2962561
Totaal niet herkenbaar, als ik aan Rudi vraag hoe het met hem is zegt ie standaard "rustig" al heeft hij 40 graden koorts  8) Voor mij ook niet leuk, je lijkt dan al snel een aansteller  ::)
Door Pluto
#2962581
Hee, en ik dan, afgelopen week nog slachtoffer van verschrikkelijke aanslag en de dag erop gewoon aan het werk.  ::) (facebook begint rustiger te worden na de openbare melding dat ik het niet was)



Maar ff serieus, we hebben het er hier geloof ik al eens eerder over gehad, het is wetenschappelijk vastgesteld dat mannen meer pijn ervaren ten opzichte van andere mensen niet zijnde van het mannelijk geslacht.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2962620
Trouwens, aanvulling van mijn vader: 'mediterrane pijnbeleving'.
Hij werkt op de operatiekamer met medicijnen en hij moet mannen van buitenlandse afkomst meer narcosemiddel geven omdat die mensen echt meer pijn hebben. En dat noemt men dan 'macho-cultuur'  8) ::)
Door inge58
#2962632
Wat ik gewoon komisch vind is dat ik hem niet hoorde over pijn toen we nog niet naar de ha waren geweest. Toen de ha zei dat het derde graads verbrand was,toen kreeg ie pas pijn!  ::)
Door Skyline
#2962642
Is iets psychische

Zelf al vaker een ijzeren oven plaat uit een oven gehaald zonder handschoenen oid (oven op 200 graden)
Zolang ik er niet bij nadenk gaat het goed
Als ik ga denken van het dat Is heet dan verbrand ik mezelf
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door