Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MargaS
#2958965
de Meiden schreef: Een van je puppy`s woont nu bij mij in de buurt.... een heerlijk manneke !
Ohh, meen je niet. Welke?
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2959196
de Meiden schreef: Ohh, maar dat meen ik wel hoor ;D..
Hij heet Semmie.
Oh, Semmy de clown ;D
Hij is echt leuk en heeft leuke nieuwe baasjes.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2959198
Lizzy schreef: He, fijn voor je :-*

Wat een prachtige puppy's trouwens :smitten:
Dank je. Ben zo blij dat ze in ieder geval de eerste tijd geen brok hoeven te eten!
Wat er later gebeurt heb je geen invloed meer op, maar ik heb wel veel vertrouwen in de nieuwe eigenaren.
Door Jantina
#2959270
Na een paar weken is een van mijn pupjes helaas toch part-time op brokjes gegaan. De rest eet nog lekker vers en de baasjes zorgen zelfs voor verantwoorde snackjes en  kauwmateriaal. Van het ene pupje had ik het wel verwacht hoor. Haar vorige hondje was gezond oud geworden op brokjes, ze zijn veel weg op stap met de hond enz. ik vind het al heel wat dat ze het een tijdje geprobeerd heeft. Maar dit was zo'n goed thuis verder, dat ik het daar niet op afgeketst heb.
Ik hoop dat de labjes lekker op vers mogen blijven!!!
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2959393
Jantina schreef: Na een paar weken is een van mijn pupjes helaas toch part-time op brokjes gegaan. De rest eet nog lekker vers en de baasjes zorgen zelfs voor verantwoorde snackjes en kauwmateriaal. Van het ene pupje had ik het wel verwacht hoor. Haar vorige hondje was gezond oud geworden op brokjes, ze zijn veel weg op stap met de hond enz. ik vind het al heel wat dat ze het een tijdje geprobeerd heeft. Maar dit was zo'n goed thuis verder, dat ik het daar niet op afgeketst heb.
Ik hoop dat de labjes lekker op vers mogen blijven!!!
Ik hoop het ook en ook dat eigenaren het gewoon vertellen als ze brok gaan voeren. Kwam een tijd terug eentje uit het eerste nest tegen en de vacht zag er niet uit. Dus...logische vraag: voer je geen vlees meer? Jawel hoor. OK. Snapte er niks van totdat hond een beetje teveel water dronk en het er weer uitspuugde mét brok. Gelukkig zijn ze stapelgek met het beest, maar zég het dan gewoon. ???
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2961519
wat een ontzettend mooie foto , en ik snap wel dat je blij bent dat je hondjes kvv krijgen
een hele geruststelling en hopelijk gaan er ook nog van barfen wie weet
wel jammer van dat ene pupje al zou het best kunnen dat ze het nog soms gaat proberen
hopelijk vind hij de brokjes niet lekker haha omdat hij nu kvv is gewent dan schakelt ze vast over lol  :D
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2961555
MargaS schreef: @ de meiden: Wat heb je schitterende foto's gemaakt!
Dank je, je heb ze al toegestuurd gekregen !
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2961839
de Meiden schreef: Dank je, je heb ze al toegestuurd gekregen !
Ja, heb ze gekregen. Puur genieten!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door