Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Claudia_
#2959799
Ik had al een voorsteltopic geopend, maar niet in het juiste deel geloof ik ;)

Hierbij:

Hola allemaal,

Via het hondenforum ben ik hier terecht gekomen ;)

Mijn naam is te zien in mijn "nickname", en wij hebben thuis een Bullmastiffdame, genaamd Zoë, van nu ruim 8 maanden oud.  Erg lief, aanhankelijk, grappig, speels, ondeugend, soms veeleisend, gekke buien, heeft een schoenenfetisj en tolereert geen musjes in haar tuin  :biggrin2:

Sinds vandaag zijn wij begonnen om 1 maaltijd per dag (we geven er 3) te vervangen door KVV. Ik heb momenteel Duck en heb Lotgering erbij besteld. Als brok geven we haar Purina Pro Plan Puppy Robuust en dat bevalt op zich goed. Volledig KVV ben ik nog niet over uit, ook omdat ze 4 dagen per week mee is met mijn vriend op de boerderij en ik mijn schoonouders niet wil "opzadelen" met een diepvries vol vlees voor de hond. Soms zijn we een paar dagen van huis, en als Zoë niet mee kan, vind ik het ook wel net zo handig dat ze met brokken gevoerd kan worden. :) Maar ook handig als ze wel gewoon met ons mee kan natuurlijk  :)
Maar ik denk dat ik hiermee wel het "beste" van twee werelden redelijk goed combineer. Ik hou me voor tips aanbevolen natuurlijk.

Verder heb ik nog genoeg te lezen hier en kan ik ook vast nog wel wat nuttige informatie hier vandaan halen!  8)
Laatst gewijzigd door Claudia_ op wo 16 jul 2014, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door