Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2960320
Om onze nieuwe voerbak leeg te eten...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bijna een kwartier hebben ze gedaan met twee ons kvv
:D
Door K&D
#2960326
Goed he! Ze eten hier inmiddels een stuk rustiger en zijn al bedrevener geworden in het efficiënt leeglebberen. :biggrin2:
Door fransbulletje
#2960350
Daar passen geen bullenneuzen in , doen ze er wel heel lang over ben ik bang  ;D
Door Lil
#2960639
fransbulletje schreef: Daar passen geen bullenneuzen in , doen ze er wel heel lang over ben ik bang  ;D
Ik heb een ander soort slowbowl en ik denk dat een bullenneus daar in past.

Afbeelding

Hij lijkt hier heel hoog, maar ik vind het een heel lage voerbak. Ze moeten met de tong het voer tot aan de twee uitgangen duwen.
Door Annett
#2960649
Lil schreef: Ik heb een ander soort slowbowl en ik denk dat een bullenneus daar in past.

Afbeelding

Hij lijkt hier heel hoog, maar ik vind het een heel lage voerbak. Ze moeten met de tong het voer tot aan de twee uitgangen duwen.
Mijn kleine hondje van 5 kilo met platneus kan hier dus niets uitkrijgen, terwijl ze voor haar formaat best een lange tong heeft..... Alleen op zo'n Green-nog-wat (lijkt een klein beetje op een grasveldje met hele dikke sprieten) kan ze een beetje uit de voeten, maar dan nog moet ik het aan de buitenrand leggen.
De Slowbowls lukt ook niet, alleen de Flower-variant gaat wel aardig.
Door Lil
#2960794
Dat had ik niet verwacht. Even klein hondje met neus heeft het met die bak gemakkelijker dan mijn mini pony.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door