Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Else
#2960380
Onvoorstelbaar wat er met dat vliegtuig is gebeurd.
Het is toch onbegrijpelijk dat dat vliegtuig zeer waarschijnlijk uit de lucht is geschoten :(.
Wat een malloten.... Echt vreselijk en niet te bevatten.... Je familie zou erin zitten  :'( :'( :'(
Niet voor te stellen dat mensen elkaar dit aandoen.
#2960412
154 nederlanders...


Zo bizar. Ik zat tijdens het eten dingen terug te lezen over 9-11. Vliegtuigen dus ook. Moest nog terug denken aan mijn sensatie-drang, dat als er iets gebeurd ik dan met tv en laptop alles zit te volgen. Zoals bij de Moerdijk was bv.

En dan een uur later, zit ik weer.
#2960418
Erg naar allemaal. Aangezien de meeste doden nog 'heel' zijn zullen ze misschien nog hebben geleefd toen ze naar beneden vielen. Ik moet er niet aan denken hoe die mensen zich moeten hebben gevoeld.

Mensen daar scharrelen nu ook tussen de brokstukken en lijken door om lekker wat spullen en bagage te jatten van de doden. Wat een laaghartig excuus voor een mens ben je dan.
#2960424
kakocavi schreef: Erg naar allemaal. Aangezien de meeste doden nog 'heel' zijn zullen ze misschien nog hebben geleefd toen ze naar beneden vielen. Ik moet er niet aan denken hoe die mensen zich moeten hebben gevoeld.

Mensen daar scharrelen nu ook tussen de brokstukken en lijken door om lekker wat spullen en bagage te jatten van de doden. Wat een laaghartig excuus voor een mens ben je dan.
Het is oorlogstijd daar - dat kun je je niet indenken als je hier zit... het is nu nog zomer maar deze onrust/oorlog houdt niet binnen een paar maanden op, die mensen daar hebben helemaal niks..
Dat zegt niets over laaghartigheid, dat zegt iets over de overlevingsstatus waarin die mensen verkeren.
#2960427
Vivianneb schreef: Het is oorlogstijd daar - dat kun je je niet indenken als je hier zit... het is nu nog zomer maar deze onrust/oorlog houdt niet binnen een paar maanden op, die mensen daar hebben helemaal niks..
Dat zegt niets over laaghartigheid, dat zegt iets over de overlevingsstatus waarin die mensen verkeren.
ja triest  :-[
#2960429
Vivianneb schreef: Het is oorlogstijd daar - dat kun je je niet indenken als je hier zit... het is nu nog zomer maar deze onrust/oorlog houdt niet binnen een paar maanden op, die mensen daar hebben helemaal niks..
Dat zegt niets over laaghartigheid, dat zegt iets over de overlevingsstatus waarin die mensen verkeren.
Dat is.
Maar er zijn echt ook dingen gebeurd / te zien die daar echt niks mee te maken hebben.

Net een filmpje van het neerstorten...pff...
#2960432
Vivianneb schreef: Het is oorlogstijd daar - dat kun je je niet indenken als je hier zit... het is nu nog zomer maar deze onrust/oorlog houdt niet binnen een paar maanden op, die mensen daar hebben helemaal niks..
Dat zegt niets over laaghartigheid, dat zegt iets over de overlevingsstatus waarin die mensen verkeren.
Tsja. In oorlog is kennelijk alles geoorloofd. Er gebeuren ergere dingen in oorlogen, en in vredestijd trouwens ook. Dat weet ik, maar ik blijf me verbazen over het gemak waarop de mens zijn vernislaagje van beschaving afwerpt bij de eerste de beste gelegenheid die zich voordoet. En dan meteen ook maar paspoorten gaat rapen, zodat de kans op identificatie van de doden nog kleiner wordt. Alles voor de eigen winst. De meeste mensen zijn uieindelijk niets meer dan grootheidswaanzinnige dieren.
#2960433
kakocavi schreef: Tsja. In oorlog is kennelijk alles geoorloofd. Er gebeuren ergere dingen in oorlogen, en in vredestijd trouwens ook. Dat weet ik, maar ik blijf me verbazen over het gemak waarop de mens zijn vernislaagje van beschaving afwerpt bij de eerste de beste gelegenheid die zich voordoet. En dan meteen ook maar paspoorten gaat rapen, zodat de kans op identificatie van de doden nog kleiner wordt. Alles voor de eigen winst. De mens is uieindelijk niets meer dan een grootheidswaanzinnig dier.
Yup -  :-X
#2960434
Ben nu wel heel benieuwd ook hoe nu verder in de wereld. Wat dit weer voor gevolgen gaat hebben.

kakocavi schreef: Tsja. In oorlog is kennelijk alles geoorloofd. Er gebeuren ergere dingen in oorlogen, en in vredestijd trouwens ook. Dat weet ik, maar ik blijf me verbazen over het gemak waarop de mens zijn vernislaagje van beschaving afwerpt bij de eerste de beste gelegenheid die zich voordoet. En dan meteen ook maar paspoorten gaat rapen, zodat de kans op identificatie van de doden nog kleiner wordt. Alles voor de eigen winst. De meeste nensen zijn uieindelijk niets meer dan grootheidswaanzinnige dieren.
De mens is egoistisch en er alleen op gericht om te overleven. Daarom zit jij nu achter je laptop en hang je niet ergens in een bos te brullen en besjes te zoeken... ;)
#2960435
eelke schreef: Ben nu wel heel benieuwd ook hoe nu verder in de wereld. Wat dit weer voor gevolgen gaat hebben.


De mens is egoistisch en er alleen op gericht om te overleven. Daarom zit jij nu achter je laptop en hang je niet ergens in een bos te brullen en besjes te zoeken... ;)
En hierop ook yup...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door